جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۴۸۲
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از برآورده شدن خواسته دیرینه مردم خارگ و استقرار دستگاه سی‌تی‌اسکن در این جزیره خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به موقعیت خاص جزیره خارگ، نگاه ویژه‌ای به مطالبات و خواسته‌های اهالی این جزیره داریم.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌ها و خواسته‌های اهالی جزیره خارگ مربوط به بحث درمان است که توسعه زیرساخت‌های درمانی جزیره از ابتدای نمایندگی از اولویت‌های ما بوده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از برآورده شدن خواسته دیرینه مردم خارگ خبر داد و بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته دستگاه سی‌تی‌اسکن در این جزیره راه‌اندازی می‌شود.

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در جزیره خارگ، همزمان با هفته دولت دستگاه سی تی اسکن وارد این جزیره خواهد شد.

جمیری تاکید کرد: طی سال‌های اخیر پیگیری‌های متعددی را در مورد این دستگاه داشته‌ایم و چندین نشست با وزیر نفت برگزار کردیم و وزیر نفت نیز دستور تخصیص اعتبار خرید دستگاه سی تی اسکن جزیره خارگ را صادر کرد.

وی بیان کرد: همزمان با هفته دولت دستگاه سی تی اسکن از گمرک ترخیص شده و وارد این جزیره خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر