پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: انتخاب شهردار برازجان وارد دور تازه ای شده است و به نظر می رسد فینالیست های این ماراتن نفس گیر انتخاب شده اند...
کد خبر: ۱۲۰۶۷
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: انتخاب شهردار برازجان وارد دور تازه ای شده است و به نظر می رسد فینالیست های این ماراتن نفس گیر انتخاب شده اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در حالی که روزهای نخست حدود 20 نفر برای کاندیداتوری سمت شهرداری برازجان اعلام آمادگی کرده بودند؛ چندین نفر استعفا دادند تا تعداد کاندیداها به 14 نفر برسد و در نهایت 5 نفر به مرحله ی نهایی راه یابند.

\n\n

بر اساس این گزارش، 14 گزینه ی نهایی شورا که چند نفری از انان نیز بعد از بسته شدن لیست شورا به آن اضافه شده اند، آقایان شایان فر، حیدری، قدوسی، روشن طبری، شمالی، نیکجو، آریا، بصری، رستمی، محمدی، عبدی پور، کاظمی، مهدی و خانم غریب زاده را در بر گرفته بود که از این بین، قدوسی و نیکجو عضو شورای شهر بوده و کاظمی و محمدی نیز بعد از بسته شدن لیست کاندیداها و در حالی که گفته شده بود کسی به ان لیست اضافه نمی شود، به گروه کاندیداها اضافه شدند.

\n\n

در نهایت از بین این 14 نفر نیز مرتضی قدوسی انصراف داد تا در دو مرحله و از بین 13 نفر، 5 نفر انتخاب شدند.

\n\n

به گزارش خبرنگار فکرشهر از محل شورا، در نشست امروز شورا، شنبه 16 خردادماه، انتخاب گزینه های نهایی در دو مرحله صورت گرفت که در مرحله ی اول شایان فر، شمالی و نیکجو انتخاب شدند و در مرحله ی دوم نیز محمدی و کاظمی به این لیست اضافه شدند تا تعداد کاندیداهای نهایی انتخاب شهردار برازجان به 5 نفر برسد.

\n\n

از بین این 5 کاندیدا، مرتضی نیکجو، عضو شورا، شایان فر و محمدی از پرسنل شهرداری برازجان، شمالی با سابقه ی اجرایی در امور شهرداری و کاظمی نیز با سابقه ی فرمانداری در دولت قبل و پرسنل استانداری می باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، قرار است در نشست ساعت 15 فردا عصر در شورا، یکشنبه 17 خردادماه، گزینه ی نهایی شهرداری برازجان انتخاب شود.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر