پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۷۶۱
چهارشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: پروژه موج شکن طرح توسعه بندر کنگان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالمحمد نادری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بندری در کنگان اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به آغاز عملیات اجرایی فضای بارانداز و دپو کالا به مساحت ۹ هزار و ۷۰۰ مترمربع و همچنین رمپ پهلوگیری شناورهای فلزی اشاره کرد.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان بیان کرد: احداث بازوی اسکله شناور فلزی با کاربری گردشگری از دیگر اقداماتی است که در راستای رونق گردشگری دریایی کنگان محقق شده است.

نادری ادامه داد: تعمیرات اساسی یک فروند شناور آتشخوار و استقرار در حوضچه بندر، تعمیرات اساسی ساختمان بندر و گمرک کنگان و همچنین بهره برداری از ساختمان اداری و آسایشگاه یگان حفاظت بندر کنگان از دیگر اقدامات شاخص اداره بندر کنگان طی یک سال گذشته است.

وی عنوان کرد: موج شکن نیز به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص طرح توسعه بندر کنگان در حال احداث است که اکنون پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد دارد.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان افزود: با توجه به اهمیت این پروژه، نظارت و پیگیری مستمر با هدف حفظ سرعت مطلوب در روند اجرا پروژه انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر