جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۹۳۴
جمعه ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: همزمان با دومین روز گرامیداشت هفته دولت، عملیات اجرایی پروژه ملی مرکز خیرساز اوتیسم استان بوشهر به نام زنده یاد "حاجیه فاطمه فرخی" در شهرستان گناوه آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، این مرکز به همت و مشارکت دکتر یونس خسروانی فرزند خیر نیک اندیش زنده یاد حاجیه فاطمه فرخی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در روستای مال قاید بخش مرکزی شهرستان گناوه احداث می‌شود.

مرکز اوتیسم گناوه در قالب مدرسه ۶ کلاسه از مجموع هشت طرح در کشور در زمینی حدود سه هزارمترمربع با  برآورد اولیه ۲۵ میلیاردریال اعتبار احداث خواهد شد.

آغاز عملیات اجرایی پروژه چمن ورزشی مصنوعی درقالب طرح ملی سردار شهید سلیمانی در دبستان سلمان فارسی از دیگر پروژه های مهم آموزشی در گناوه است که با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی انجام می شود.

برای این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون اعتبار از وزارت آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

افتتاح خانه پزشک مرکز خدمات جامع سلامت روستای مال خلیفه از دیگر پروژه های دومین روز هفته دولت در شهرستان گناوه بود.

این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و ۱۲ میلیاردریال اعتبار از محل کمیته برنامه ریزی، با کارفرمایی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر احداث شده است.

واگذاری ۲ واحدمسکونی مددجویی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان ساکن در شهر گناوه و روستای محمدصالحی از دیگر طرح های هفته دولت بود.

۲ واحد مسکونی مددجویی در مجموع به متراز ۱۶۰ مترمربع و با  ۵ میلیارد و ۲۸۰ میلون ریال ساخته شده است.

علاوه بر این طرح ها، نمایشگاه آثار هنری هنرمندان در رشته نقاشی، خوشنویسی و طراحی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه افتتاح شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر