شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۱۲۰۹۵۰
جمعه ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: علی فتحی گنجی در مورد مشکلاتی که برای اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی داشت گفت: روز اعزام ساعت ۸ پرواز داشتیم، در فرودگاه جلویم را گرفتند. بارها با افراد مختلف تماس گرفتم تا بالاخره ۷ و ۵۵ دقیقه از گیت عبور کردم. با این همه استرس نمی‌توانستم نتیجه خوبی بگیرم.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، علی فتحی گنجی ورزشکار پرتاب نیزه ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی یکی از دو مدال دوومیدانی ایران را کسب کرد و با پرتابی به طول ۷۱.۲۸ متر به گردن آویز برنز رسید.

فتحی‌گنجی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد مسابقه خود در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: سطح مسابقات بالا و مدال گرفتن سخت بود حتی برخی از ورزشکاران رکورد خود را زدند ولی به مدال نرسیدند. من هم می‌توانستم نقره بگیرم اما به خاطر شرایط جوی و بدنی نشد.

او در این مورد افزود: قبل از بازی‌ها تمرین درستی نداشتم چون حدود ۲۰ روز دنبال کارهای خروج از کشور بودم. سرباز هستم و باید مراحل مختلفی را طی می کردم. هر روز از ساعت ۶ صبح تا ساعت سه بعد از ظهر پادگان می‌رفتم و تمرین درستی نداشتم، حتی وعدهای غذایی را هم سر وقت نمی‌خوردم.

فتحی‌گنجی با بیان اینکه برخی انتقاد کردند که در بازی‌های کشورهای اسلامی رکورد شخصی خود را هم نزده، ادامه داد: شاید اگر ماجرا را می‌دانستند قضاوت نمی کردند. تمرین خوب نداشتم و کار خروجم خیلی طول کشید. همه ورزشکاران یک ماه تمرین کردند اما من این شرایط را نداشتم. روز اعزام پروازمان ساعت ۸ بود در فرودگاه جلویم را گرفتند و گفتند نمی‌توانی از کشور خارج شوی. بارها به افراد مختلف زنگ زدم تا بالاخره ۷ و ۵۵ دقیقه از گیت عبور کردم. با این همه استرس نمی‌توانستم نتیجه خوبی بگیرم.

این ملی‌پوش در مورد برنامه خود تا بازی‌های آسیایی گفت: هفته‌ای یک روز به پادگان می‌روم که واقعا سخت است. اگر مسئولان کاری کنند که دیگر نیاز نباشد پادگان بروم، با برنامه دقیق‌تری تمرین می‌کنم. در مسابقات جنگنده هستم و همیشه اولین پرتابم را با ۷۳ متر شروع و با چند متر بالاتر تمام می‌کنم اما در کشورهای اسلامی با ۶۱ متر شروع کردم چون آنقدر جو سنگین بود و من تجربه مسابقات نداشتم که نتوانستم خودم را هماهنگ کنم.

پرتابگر نیزه دراین مورد افزود: اگر در چند مسابقه شرکت می‌کردم تجربه به دست می‌آوردم قطعا می‌توانستم رکورد خوبی بزنم و مدال خوش رنگ‌تری بگیرم. امیدوارم وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی همه دست به دست هم بدهند و حمایت کنند تا در  بازی‌ها آسیایی نتیجه بگیریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر