پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: براثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در کیلومتر 19 جاده گناوه به دیلم شش سرنشین آن مصدوم شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این حادثه که بامداد امروز در نزدیکی پایگاه امداد ونجات جاده ای بینک به سمت گناوه بوقوع پیوست، نیروهای امدادی به محل اعزام و مصدومان را مداوا کردند.\n\nوی گفت: سه تن از مصدومان درمحل حادثه به صورت سرپایی مداوا و سه سرنشین دیگر بوسیله آمبولانس اورژانس 115 و پایگاه بینک به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه انتقال یافتند.
کد خبر: ۱۲۱۰۴
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: براثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در کیلومتر 19 جاده گناوه به دیلم شش سرنشین آن مصدوم شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این حادثه که بامداد امروز در نزدیکی پایگاه امداد ونجات جاده ای بینک به سمت گناوه بوقوع پیوست، نیروهای امدادی به محل اعزام و مصدومان را مداوا کردند.

\n\n

وی گفت: سه تن از مصدومان درمحل حادثه به صورت سرپایی مداوا و سه سرنشین دیگر بوسیله آمبولانس اورژانس 115 و پایگاه بینک به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه انتقال یافتند.

\n\n

رییس جمعیت هلال احمر گناوه اضافه کرد: براساس گزارش واصله حال یک سرنشین خودرو سانحه دیده وخیم اعلام شده است.

\n\n

جاده گناوه به دیلم از نقاط حادثه خیز و پرتردد شمال استان بوشهر است که سالانه شمار زیادی ازهموطنان دراین مسیر جان خود را ازدست می دهند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر