سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۰۴۱
شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر صبح شنبه برگزار و دستگاه‌های اجرایی برتر استان در ۱۱ محور معرفی و تقدیر شدند.

بر این اساس، اداره کل‌های امور مالیاتی و اقتصاد و دارایی در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در بخش آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

اداره کل دامپزشکی در گروه تولیدی و خدماتی، شرکت گاز استان و اداره کل بنادر و دریانوردی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

اداره کل ثبت احوال در گروه عمومی و قضائی، شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در اجرای مصوبه‌های سفر استانی رئیس جمهور و شرکت آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق در محور جذب منابع ملی و استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه دستگاه برتر شدند.

نظارت گمرکات استان بوشهر در زمینه بهبود محیط کسب و کار، اداره کل بیمه سلامت در محور ارائه خدمات برجسته در حوزه صدور حداکثری نسخه‌های الکترونیکی و اداره کل ثبت اسناد و املاک در محور ارائه خدمات برجسته با رویکرد دولت الکترونیک و اصلاح فرآیندها به عنوان دستگاه‌های برتر استان بوشهر معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر