سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۰۴۷
شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر ۱۰۰ هزار جوان بیکار دارد که باید برای کاهش نرخ بیکاری تلاش جدی صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اصغر جعفری صبح شنبه در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر اظهار داشت: بیکاری یکی از چالش‌های اساسی در استان بوشهر که علیرغم مصوبه دولت در این زمینه همچنان شاهد مشکلاتی هستیم.

وی با اشاره به مصوبه اشتغال ۵۰ درصد نیروی بومی استان بوشهر در پارس جنوبی تصریح کرد: استاندار بوشهر نیز تاکید ویژه ای بر این موضوع دارند و باید همه مدیران برای این موضوع پای کار باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر با اشاره به وجود ۱۰۰ هزار جوان بیکار در استان خاطرنشان کرد: باید با تحقق مصوبه اشتغال در پارس جنوبی بخشی از بیکاران استان جذب شوند.

وی مقابله با فساد در دستگاه‌های اجرایی و اداری را ضروری دانست و افزود: همه مدیران و کارکنان ادارات باید برای رفع مشکلت مردم و تأمین نیازهای آنها تلاش کنند.

جعفری رفتار نامناسب سازمانی را یک آسیب بزرگ دانست و تاکید کرد: کارکنان یک دستگاه از شیوه رفتاری یک مدیر الگو می‌گیرند و شکل درست رفتار سازمانی و تکریم ارباب رجوع از رأس هرم به پایین گسترش پیدا می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر