يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۲۴۴
دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲

فکرشهر: احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت طرح‌های اقتصادی کشور گفت: اصلاحات اقتصادی به طور جدی در دستور کار دولت سیزدهم است که بخش‌هایی را انجام داده و برخی‌ هم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت با قدرت برخی از گردنه‌های را پشت سر گذاشته، افزود: کشور آینده خوب و درخشانی در پیش دارد.

وی در خصوص برنامه تحولی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان مردم عزیزی دارد و استاندار جهادی و پای کار به همراه نمایندگان و مدیران مشغول کار و خدمت برای مردم هستند.

وزیر کشور بیان کرد: سفر سال گذشته دولت انرژی جدیدی به استان تزریق کرد، ضمن اینکه یک هزار میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به استان تخصیص یافت که زمینه‌ساز یک حرکت نو و جدیدی در کهگیلویه و بویراحمد است.

وحیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر استانداران گفت: استانداران محکم سر جای خود هستند و مشغول خدمات شبانه روزی به مردم هستند.

وی همچنین در خصوص اینکه برخی از فرمانداری‌های استان با حکم سرپرستی اداره می‌شوند، گفت: حکم سرپرستی مهم نیست مهم این است که باید به عنوان مسئول جمهوری اسلامی به مردم خدمت کرده و به وظایف خود عمل کنند.

وی در خصوص استفاده از افراد نظامی به عنوان استاندار، گفت: از هر کسی که شایستگی بیشتری دارد استفاده می‌کنیم و هیچ موضوعی جز شایستگی مدنظر نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر