جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۲۶۵
دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: سالها است که می گوئیم شرکت‌های نفتی که دفاتر آنها  در مناطق عملیاتی نیست به منطقه بازگردند اما هیچ وقت عملیاتی نشده که یا باید به مردم گفت که این کار امکان ندارد و یا اینکه این شرکتها را ملزم به انجام این کار کنیم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم جمیری روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های وزارت نفت با حضور وزیر نفت در عسلویه افزود: اگر موضوع جذب نیرو و استفاده از متخصصان داخلی و نیروهای استان در مجموعه نفت مطرح می شود باید این کار براساس یک فرمول و نظام مشخصی محقق شود.

وی با اشاره به نیمه کاره ماندن جاده گره – گچساران بعد از سالها گفت: این جاده شهرها و استان‌هایی را به هم متصل می‌کند  و در زمان حاضر اعتبار دارد و همچنین بخشی از کار و سازه های آن نیز اجرا شده اما همچنان نیمه کاره باقی مانده است..

جمیری یادآورشد:لازمه شناسایی مسائل و حرکت مساله محور برای داشتن رابطه قوی تر با مجموعه نفت برنامه ریزی اصولی و مشخص است.

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: هر جا موفقیتی کسب کرده ایم نشان از برنامه ریزی و روش مناسب ما برای رسیدن به آن هدف است و هرجا موفقیتی حاصل نشده بیانگر نداشتن برنامه مشخص است.

وی با بیان اینکه این حق مردم و دولت است که مدیران آنها بتوانند این موفقیت‌ها را برای مردم داشته باشند اظهار کرد: می طلبد برای زیبایی کار، رضایتمندی مردم و رسیدن به هدف‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه داشته و متناسب با روش حرکت کنیم تا رضایتمندی مردم به دست آید و آثار پر خیر و برکت آن موجب برکت کار و عزتمندی مردم زیر سایه این شود.

جمیری اضافه کرد: نداشتن برنامه باعث می شود موارد طلب و تقاضا شود که مردم هیچگاه شاهد نتیجه این درخواستها نباشند و همین باعث دلسردی آنها می‌شود.

وی تاکید کرد: اولویت‌های توسعه ای استان که نفت باید به آن بپردازد شناسایی شود و براساس برنامه به صورت دانش بنیان حرکت کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر