سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: برخورد وانت سایپا با خودروی سواری خارجی در محور جم - ریز 7 مصدوم در پی داشت.\n\nبه گزارش فکرشهر این حادثه ساعت 21:30 دقیقه یکشنبه شب و در کیلومتر 7 این محور رخ داد.\n\nمسئول عملیات بحران مرکز فوریت های پزشکی استان گفت: خودروی سواری دارای دو سرنشین بوده که راننده 48 ساله آن به صورت سرپایی مداوا شد، ضمن اینکه خانم وی نیز تحت عمل جراحی در بیمارستان قرار گرفت و اکنون در بخش بستری می باشد.
کد خبر: ۱۲۱۲۹
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: برخورد وانت سایپا با خودروی سواری خارجی در محور جم - ریز 7 مصدوم در پی داشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر این حادثه ساعت 21:30 دقیقه یکشنبه شب و در کیلومتر 7 این محور رخ داد.

\n\n

مسئول عملیات بحران مرکز فوریت های پزشکی استان گفت: خودروی سواری دارای دو سرنشین بوده که راننده 48 ساله آن به صورت سرپایی مداوا شد، ضمن اینکه خانم وی نیز تحت عمل جراحی در بیمارستان قرار گرفت و اکنون در بخش بستری می باشد.

\n\n

سید مجید حسینی در گفتگو با «خلیج فارس» افزود: خودرو وانت سایپا هم 5 سرنشین داشته که پسر 13 ساله مورد عمل جراحی قرار گرفته و برای ادامه درمان به بوشهر منتقل شد.

\n\n

حسینی ضمن تشکر از تلاش پرسنل بیمارستان توحید و اورژانس جم، ادامه داده: همچنین پسر 6 ساله دچار شکستگی پا شده است، ضمن اینکه دختر 8 ساله، مرد 38 ساله و خانم 36 ساله نیز به صورت سرپایی در بیمارستان توحید جم مورد درمان قرار گرفتند.

\n\n

به نوشته خلیج فارس، این محور دو طرفه، به دلیل نداشتن عرض مناسب، چند گردنه خطرناک و عدم روشنایی از نقاط حادثه خیز به حساب می آید.

\n\n

رییس پلیس راهور استان نیز گفت: بررسی های کارشناس تصادفات نشان می دهد خودروی سایپا ضمن اینکه در عقب خودرو سرنشین داشته، سرعت مجاز را رعایت نکرده و به خودروی سواری که از مقابل در حال حرکت بوده برخورد کرده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر