سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانداردیر گفت: باید درجا به جایی مدارس با مردم و اعضای شورای اسلامی هماهنگی کامل صورت پذیرد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حمزه اعتماد روز دوشنبه درجلسه شورای آموزش وپرورش دیر افزود: در موقع ثبت نام، دانش آموزان بی بضاعت و فقیر مورد توجه مدیران مدارس باشند.\n\nوی اضافه کرد: با توجه به درخواست مکرر مردم برای احداث مدرسه ابتدایی درمحله سید مرتضی(خورخندل) آموزش وپرورش باید درسال جاری برنامه ای در نظرداشته باشند.
کد خبر: ۱۲۱۳۳
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: فرمانداردیر گفت: باید درجا به جایی مدارس با مردم و اعضای شورای اسلامی هماهنگی کامل صورت پذیرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حمزه اعتماد روز دوشنبه درجلسه شورای آموزش وپرورش دیر افزود: در موقع ثبت نام، دانش آموزان بی بضاعت و فقیر مورد توجه مدیران مدارس باشند.

\n\n

وی اضافه کرد: با توجه به درخواست مکرر مردم برای احداث مدرسه ابتدایی درمحله سید مرتضی(خورخندل) آموزش وپرورش باید درسال جاری برنامه ای در نظرداشته باشند.

\n\n

فرماندار دیر درباره اوقات فراغت دانش آموزان اظهارکرد: مهارت افزایی، جذاب بودن برنامه ها، مشارکت دانش آموزان دربرنامه های غنی سازی اوقات فراغت مورد توجه قرارگیرد.

\n\n

وی حفظ نکات ایمنی در برگزاری کنکورسراسری در شهرستان دیر را مهم دانست و گفت: درآزمون کنکورسراسری در محیطی آرام، رقابتی و سرنوشت سازبرگزارشود و همه دستگاهها تلاش کنند که نکات ایمنی و موارد جانبی در نظرگرفته شود.

\n\n

اعتماد افزود: افزایش پایگاه های سنجش، اجرای طرح هجرت 3 برای مدارس نیازمند، توجه به سرویس روستا مرکزی و هوشمندکردن کلاس های درس باید مورد توجه قرارگیرد.

\n\n

امام جمعه دیرگفت: در آموزش وپرورش با نسلی روبرو هستیم که حضرت امام راحل را درک نکرده اند و برای جلوگیری از وارونه جلوه دادن ابعاد شخصیتی امام به این نسل وظیفه داریم که شخصیت جامع امام به دانش آموزان معرفی شود.

\n\n

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: بهترین راه شناخت امام و جلوگیری از تحریف شخصیتی ایشان تبعیت از مقام معظم رهبری است که می تواند ما را به شخصیت امام رهنمون کند.

\n\n

رییس آموزش و پرورش دیرگفت: امسال 710 نفر در آزمون کنکورسراسری در پنج رشته در این شهرستان شرکت می کنند که 456 نفر آنان خواهران تشکیل می دهند.

\n\n

احمدعبدالله زاده افزود: درسال تحصیلی جاری مدرسه 17شهریورشهرآبدان و سپیده کاشانی لمبدان برای بهره برداری به آموزش وپرورش تحویل می شود.

\n\n

وی در باره لزوم جابه جا کردن مدارس در شهرستان دیر گفت: درسال جاری تصمیم داریم برخی از مدارس جابه جا شوند و اگر آموزشگاهی جابه جا می شود با هماهنگی مردم و اعضای شورای اسلامی و براساس کار کارشناسی شده و برنامه ریزی است تا آموزش وپرورش با مشکلات کمتری روبرو شود.

\n\n

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش دیرگفت: امسال کلاس های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در 28 رشته فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزش قرآن و مهارت زندگی در این شهرستان حال برگزاری است.

\n\n

اسماعیل مختارزاده در باره آموزش غیر رسمی افزود: آنچه که باید مورد توجه قرارگیرد این است که آموزش غیر رسمی برای دانش آموزان خطرناک است و اولیا باید در فعالیت های تابستانی مشارکت کنند.

\n\n

وی در ارتباط با طرح هجرت 3 اظهارکرد: اردوی جهادی طرح هجرت 3 با همکاری سپاه ناحیه دیر با شرکت 120 دانش آموز و 20استادکار با تجربه در50 آموزشگاه این شهرستان فعالیت های خود را آغاز می کند.

\n\n

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش دیر گفت: بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس نیازمند از مهم ترین اهداف این برنامه است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر