جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۴۴۳
چهارشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷

فکرشهر: معاون قضایی دادگستری دیلم استان بوشهر گفت: در دیدارهای مردمی آنچه بشدت احساس می‌شود ضرورت افزایش دانش حقوقی اعضای جامعه است که در این امر خطیر دستگاه قضایی و رسانه‌ها دارای مسئولیت هستند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا از روابط عمومی دادگستری دیلم، محمدکاظم گلستان در جریان برپایی میز خدمت در مسجد ابوالفضل عباس (ع) روستای عامری افزود: هدف از این دیدارها، ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم است که دادگستری آن را در دستور کار قرار داده است.

وی اظهارکرد: صلح و سازش در جامعه اسلامی باید مورد توجه همگان قرار گیرد و  اگر مردم، بیشتر خویشتن‌داری کنند و در اختلافات، سعه صدر به خرج دهند و نقش ریش سفیدان و معتمدان در جامعه پررنگ تر شود و بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

معاون قضایی دادگستری دیلم در پاسخ به سئوال شخصی در باره وضعیت بهداشتی در سطح روستا و عدم انتخاب دهیار بیان کرد: بی شک با همراهی و حمایت مردم، اتفاقات مثبتی در همه زمینه ها  به وقوع خواهد پیوست و این موضوع را از طریق شورای تامین پیگیری خواهم کرد.

در این دیدار مردمی، موضوعاتی در زمینه سایت پرورش میگو عامری، اختلافات مرزی مراتع عامری و خوزستان، اراضی ملی، وضعیت بهداشتی و  انتخاب دهیار در این روستا مطرح شد که معاون قضایی  دادگستری در پاسخ اظهارداشت: در مورد مسائلی که ارتباط مستقیم به حوزه قضایی شهرستان ندارند، در شورای تامین مطرح و پیگیری خواهم کرد.

روستای عامری از توابع بخش مرکزی شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر