جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۴۸۷
پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در سال گذشته از محل اعتبارات قیر رایگان یک میلیون و ۴۰۰ هزار متر مربع آسفالت با اعتبار ۹۴۶ میلیارد ریال در ۱۶۳ روستای این استان اجرا شده است.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی بنیاد مسکن روز چهارشنبه به نقل از علیرضا مقدم در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر  در باره وضعیت پروژه های از محل اعتبارات شرکت ملی نفت در استان بوشهر گفت: ۱۳۴ پروژه با اعتبار ۶۴۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در دست اجرا است.

وی افزود: ایمن سازی ۱۶ روستای در معرض خطر سیلاب نیز با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در دست اجرا است.

مقدم یادآورشد: طرح منظومه‌های روستایی با ماهیتی فرابخشی و یکپارچه‌ای که دارد می تواند در توسعه و تقویت بنیان های اقتصادی روستاها موثر باشد به همبن دلیل اجرای این طرح در این استان ضروری است.

ایم مقام مسوول گفت: برای اجرای این طرح در استان بوشهر مطالعات مورد نیاز صورت گرفته و نقاط ضعف و توانمندی ها احصاء شده، که امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی اجرای این طرح را در شورای برنامه ریزی استان تصویب کند.

وی با اشاره به اجرای طرح های هادی در سطح روستاهای استان، بیان کرد: دولت در چهار سال گذشته هیچگونه اعتباری برای مطالعات طرح هادی در روستاها اختصاص نداد و همین امر موجب عقب ماندگی برخی روستاها در استان بوشهر شده است.

وی افزود: برخی از محدوده های روستایی قدیمی است و روستاها نیازمند بازنگری طرح هادی هستند که این مهم از مطالبات بحق و جدی مردم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر