جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۶۶۹
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر گفت: مهارت آموزان مراکز فنی و حرفه ای استان به سمت ایجاد مشاغل مبتنی بر فناوری‌های جدید هدایت شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ابوالحسن رزمی‌نیا صبح شنبه در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گناوه مهمترین دغدغه امروز شرکت‌ها و صنایع را کمبود نیروی ماهر دانست و اظهار داشت: یکی از راهکارهای اساسی جهت رفع این مشکل استفاده از ظرفیت‌های مراکز آموزشی فنی و حرفه ای در سطح استان بوشهر است.

وی به جایگاه آموزش فنی و حرفه ای در توسعه مشاغل نوین و دانش بنیان در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: نقش آموزش‌های مهارتی در راستای ارتقا و توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی که در قالب واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد وارد فضای کسب و کار می‌شوند با هدف دسترسی به مهارت‌های روز کشور بسیار مهم است.

رزمی نیا همکاری آموزش فنی و حرفه ای و پارک علم و فناوری را گامی مهم در جهت توسعه مشاغل نوین دانست و اضافه کرد: افزایش هم افزایی پارک علم و فناوری استان با سازمان فنی و حرفه‌ای از سری اقداماتی بود که در استان ما انجام شده و در این راستا کمک به افزایش مهارت ایده پردازان و کارآفرینان در جهت تجاری سازی ایده‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر تصریح کرد: حوزه پارک علم و فناوری و آموزش فنی و حرفه‌ای نزدیک‌ترین سازمان‌ها به یکدیگر هستند و در سطح ملی هم باید حمایت شوند تا حمایت ویژه‌ای در حوزه‌ی فناوری استان بوشهر هم ایجاد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر