جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۷۴۷
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: کارشناش اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: به دنبال وزش بادهای جنوبی تا پایان هفته دما و رطوبت هوا در این استان افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت هوا در گناوه به ۹۹ و در مرکز استان به ۷۴ درصد رسید و این روند افزایشی دما و رطوبت تا پایان هفته ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این مدت برازجان با دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد، گرمترین نقطه استان بوشهر بوشهر بود و جم با ۱۶ درصد رطوبت و دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد خنکترین نقطه این استان بود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: بر اساس نقشه‌های هوا شناسی پیش بین می‌شود تا پایان هفته وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در بیشتر ساعت‌ها آرام باشد و غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در این استان خواهد بود.

مساعدی اضافه کرد: بر این اساس در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در این مدت در بیشتر اوقات جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا۳۰ تا ۹۰ سانتی متر  است.
مساعدی یادآور شد: فردا مد اول دریا در بندر بوشهر ساعت ۲ بامداد رخ می‌دهد و زمان جزر نخست نیز ساعت ۱۰:۱۵  است و مد دوم ساعت ۱۶:۳۰ و جزر دوم ساعت ۱۸:۳۸ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر