جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ به مناسبت هفته ی محیط زیست در دشتستان؛
فکرشهر: به مناسبت هفته محیط زیست، همایش تجلیل از حامیان طبیعت، با حضور دوستداران و مسئولین برگزار شد...
کد خبر: ۱۲۱۸۸
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳

فکرشهر: به مناسبت هفته محیط زیست، همایش تجلیل از حامیان طبیعت، با حضور دوستداران و مسئولین برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان در این آیین ضمن تبریک هفته محیط زیست گفت: جلسات زیست محیطی در کشورهای پیشرفته بسیار بیشتر از کشورهای در حال توسعه است.

\n\n

عادل دهدشتی ادامه داد: با توجه به جمعیت جهان و مشکلات محیط زیست، حفاظت از آن را واجب شده و از جمله موارد توسعه پایدار است.

\n\n

وی افزود: جمعیت، محیط زیست، فرهنگ و اقتصاد چهار عامل توسعه پایدار هستند که در کنار یکدیگر باید مورد توجه قرار گیرند.

\n\n

\n\n

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان اضافه کرد: با توجه به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، موارد زیادی در دشتستان وجود دارد که مردم و مسئولین باید با همکاری یکدیگر آن را پیش ببرند که یکی از مهمترین آن ها، محیط زیست است.

\n\n

دهدشتی ادامه داد: شکارهای بی رویه، صنایع آلاینده و بحث پسماند و زباله از مسائل دردسرساز محیط زیست است که دولت تدبیر و امید نیز به آن نگاه ویژه ای دارد.

\n\n

وی افزود: یکی از موارد جدی جهت پیگیری در دشتستان و به خصوص شهر برازجان حفظ اراضی ملی و جلوگیری از تغییر کاربری زمین های کشاورزی است.

\n\n

دهدشتی ادامه داد: یک عده سودجو و فرصت طلب بدون توجه به مردم برازجان و صرفا جهت منافع شخصی به صورت هوشمند در حال ضربه زدن هستند.

\n\n

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان اضافه کرد: به دلیل غفلت در سال های گذشته اراضی ملی تغییر کاربری داده شده و به باغ شهری و منازل مسکونی تبدیل گشته اند و ما در مدت تصدی امور تلاش کرده ایم از بیشتر شدن آن جلوگیری کنیم.

\n\n

عادل دهدشتی ادامه داد: منازل و باغ شهری های غیر مجاز ساخته شده امتیاز آب و برق نیز گرفته اند و برای حل این معضل همه باید کمک کنند.

\n\n

وی افزود: باید خود مردم وارد صحنه شوند تا طبق بیانات مقام معظم رهبری زمین خواری تبدیل به کوه خواری نشود.

\n\n

دهدشتی در پایان گفت: سازمان های مردم نهاد، بسیج، عامه مردم و ... باید کمک کنند و در این موارد باید تلاش کرده و نگران باشیم تا جلوی زمین خواری و از بین رفتن محیط زیست گرفته شود و بتوانیم آینده روشن و محیط زیستی سالم برای فرزندان خود مهیا کنیم.

\n\n

در ادامه مراسم از کودکان، مدیران مدارس، مسئولین قضایی و انتظامی، سازمان های مردم نهاد و مسئولین شهرستان که در زمینه ی محیط زیست فعالیت کرده اند، تجلیل گردیدند. 

\n\n

همچنین از پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر نیز، به دلیل حمایت از محیط زیست و پوشش اخبار و فعالیت های این سازمان و این که قسمتی از سایت خود را به موضوع محیط زیست اختصاص داده است، تقدیر به عمل آمد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر