چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۹۴۶
سه‌شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: آب و اشتغال از مهمترین دغدغه‌های مردم در استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکبر پورات ظهر سه‌شنبه در نشست با جوانان انقلابی شهرستان دیر اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اساسی در استان بوشهر تأمین آب آشامیدنی پایدار است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد: در این زمینه تسریع در تکمیل و راه‌اندازی آنها و پایداری تأمین و توزیع آب شرب مناطق مختلف شهری و روستایی توزیع در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اشتغال به عنوان یکی دیگر از دغدغه‌های جوانان استان بوشهر نام برد و افزود: تحقق مطالبات جوانان در عرصه طرح‌های اشتغال‌زایی با جدیت دنبال می‌شود.

لزوم توانمندسازی جوانان

وی با تاکید بر توانمندسازی جوانان بر اساس ظرفیت‌های صنعتی، تولیدی و اشتغال آفرینی استان تصریح کرد: از ظرفیت صنعت برای تحقق مطالبات جوانان در عرصه طرح‌های اشتغال‌زایی استفاده می‌شود.

پورات با اشاره به درخواست جوانان شهرستان دیر در حل مشکلات تأمین آب آشامیدنی افزود: سعی می‌شود با تقویت طرح‌های آبرسانی و افزایش ورودی آب، مشکلات این شهرستان برطرف شود.

در این نشست جوانان شهرستان دیر در دیدار چهره به چهره با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، مشکل آب شرب، اشتغال و کم‌توجهی صنعت به نیروهای بومی را از مهمترین دغدغه‌های خود عنوان کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر