چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان در استان بوشهر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پنج باند توزیع مواد مخدر را در سه ماه گذشته شناسایی ومتلاشی کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ دوم سید حسن بهنیاء پور چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر سنتی و صنعتی در میدان علم الهدای شهر اهرم افزود: در سه ماهه گذشته با تلاش ماموران نیروی انتظامی شهرستان 70 کیلو و170 گرم مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۶
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان در استان بوشهر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پنج باند توزیع مواد مخدر را در سه ماه گذشته شناسایی ومتلاشی کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ دوم سید حسن بهنیاء پور چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر سنتی و صنعتی در میدان علم الهدای شهر اهرم افزود: در سه ماهه گذشته با تلاش ماموران نیروی انتظامی شهرستان 70 کیلو و170 گرم مواد مخدر کشف شد.

\n\n

وی گفت: تعداد ماموریت های پلیس مواد مخدر شهرستان در سه ماهه گذشته 48 مورد بوده که بیش از 81 درصد از ماموریت های انجام شده منجر به کشف و ضبط مواد مخدر شده است.

\n\n

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان افزود:در48 ساعت گذشته با همکاری و پشتیبانی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و هماهنگی با دادستان اهرم، یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر که از سمت خورموج به اهرم در حرکت بود، توقیف شد.

\n\n

وی بیان کرد: در بازرسی اولیه مقدار 12 کیلو و 300 گرم مواد مخدر در این خودرو کشف و در نهایت بازرسی دقیق تری که شب گذشته صورت گرفت، مقدار 47 کیلو و 377 گرم مواد که جاسازی شده بود در همین خودرو کشف شد.

\n\n

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان مجموع مواد مخدر کشف شده از این خودرو را 59 کیلو و 677 گرم اعلام کرد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی افزود: در این راستا تعدادی متهم دستگر و تحویل دستگاه قضایی شهرستان شد.

\n\n

فرماندار تنگستان هم در این آیین گفت: جمعیت شهرستان تنگستان 8 درصد از جمعیت استان را تشکیل می دهد اما خوشبختانه کمترین جرائم نسبت به همه مناطق استان را داریم. 

\n\n

غلامرضا ترکزاده تصریح کرد:سیاست های راهبردی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان که به ریاست استاندار تشکیل می شود اهتمام جدی هم به مبارزه با مواد مخدری که از استانهای دیگر به استان بوشهر وارد می شود و هم خرده فروشی مواد مخدر دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر