چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: افزایش امکانات رفاهی در مناطق مختلف شهر بوشهر از اولویت‌های مهم شهرداری بوشهر است.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی بندر بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه در تلاش هستیم چهره و مبلمان شهری بوشهر را تغییر دهیم، بازدید از پروژه‌های عمرانی شهری را در دستور کار قراردادیم.\n\nوی بیان کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهرداری بوشهر پلاژ بانوان است که امیدواریم این پروژه مورداستفاده بانوان بوشهری قرار گیرد.
کد خبر: ۱۲۲۰۷
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: افزایش امکانات رفاهی در مناطق مختلف شهر بوشهر از اولویت‌های مهم شهرداری بوشهر است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی بندر بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه در تلاش هستیم چهره و مبلمان شهری بوشهر را تغییر دهیم، بازدید از پروژه‌های عمرانی شهری را در دستور کار قراردادیم.

\n\n

وی بیان کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهرداری بوشهر پلاژ بانوان است که امیدواریم این پروژه مورداستفاده بانوان بوشهری قرار گیرد.

\n\n

شهردار بوشهر با تأکید بر استفاده از امکانات رفاهی بیشتر در شهر بوشهر گفت: به‌منظور رفاه و آسایش شهروندان بوشهر، امکانات رفاهی در مناطق مختلف شهری باید افزایش یابد.

\n\n

میگلی‌نژاد بابیان اینکه پلاژ بانوان برای ایجاد نشاط و سلامتی بانوان بوشهر جایگاه  مهمی دارد بر معرفی بیشتر آن در میان شهروندان و افزایش امکانات رفاهی آن به مدیران شهرداری تأکید کرد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه بهبود فضای پلاژ بانوان از اولویت‌های شهرداری بوشهر است افزود: وضعیت فعلی پلاژ دارای نواقصی است که باید در اولین فرصت نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرد.

\n\n

شهردار بوشهر در این بازدید بر ایجاد سایه بیشتر در محیط از طریق کاشت درختان سایه‌گستر جهت ایام تابستان، افزایش زیبایی و نظافت بیشتر محیط و همچنین ایجاد امکانات ورزشی این محیط برای استفاده بیشتر بانوان تأکید کرد.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر