چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۱۱۶
پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: ۲ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار این استان در قالب پویش همکلاسی مهربان ۳ توزیع شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حسین معینی روز پنجشنبه در آیین توزیع بسته‌های نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند استان بوشهر گفت: توزیع بسته های نوشت افزار دانش آموزی در این استان با همکاری بسیج سازندگی و حوزه‌های بسیج دانش آموزی این استان توزیع شد.

وی اظهار کرد: پویش همکلاسی مهربان ۳ از تیرماه با هدف تامین لوازم تحریر ایرانی و اسلامی، لباس و کفش و تامین هزینه ثبت نام کتاب‌های درسی مدارس برای دانش آموزان نیازمند آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

۲ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار استان بوشهر توزیع شد

معینی با قدردانی از مشارکت خیرین در پویش همکلاسی مهربان ۳ گفت: با توجه به تداوم پویش همکلاسی مهربان ۳ و اهمیت کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید از عموم خیرین و مردم نوع‌دوست استان دعوت می شود در این پویش مشارکت داشته باشند.

وی اظهار کرد: حوزه های مقاومت دانش آموزی سراسر استان بوشهر در روزهای آینده آماده دریافت نوشت‌افزار و کمک های مومنانه از مردم شریف استان و توزیع میان دانش آموزان کم برخوردار می باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر