چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: برای افزایش ایمنی جاده‌ها شش طرح بزرگراهی در محورهای شمالی، جنوبی و مرکزی استان بوشهر در حال اجرا است که تا دو سال آینده تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۲۶
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: برای افزایش ایمنی جاده‌ها شش طرح بزرگراهی در محورهای شمالی، جنوبی و مرکزی استان بوشهر در حال اجرا است که تا دو سال آینده تکمیل می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، دکترمصطفی سالاری در نشست با نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه طرح‌های راهسازی از اولویت‌ برنامه‌های استان بوشهر است اظهار داشت: شش طرح بزرگراهی در استان بوشهر در حال اجرا است که با تکمیل آن تا سال 1395 تمام محورهای اصلی این استان به بزرگراه تبدیل می‌شود.
\n 
\nوی با اشاره به اجرای محور دالکی به کنارتخته تصریح کرد: این محور که از نقاط پرتردد است به سبب دو طرفه بودن از محورهای پرحادثه است که برای تبدیل این محور به بزرگراه عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می‌شود.
\n 
\nاستاندار بوشهر افزود: برای اجرای طرح بزرگراهی دالکی به کنارتخته 700 میلیارد ریال مصوب شده است که این طرح در مدت 2 سال اجرا می‌شود.
\n 
\nدکترسالاری، به اشاره به اینکه بزرگراه برازجان به گناوه تا پایان امسال تکمیل می‌شود بیان کرد: محورگناوه به دیلم که از جاده‌های پرمخاطره است روند اجرایی طرح بزرگراهی آن مطلوب است که پیش بینی می‌شود تا سال آینده تکمیل شود.
\n 
\nوی، به اشاره به اینکه محور بزرگراهی بوشهر به دیر با مشارکت وزارت نفت در حال اجرا است گفت: این بزرگراه که 195 کیلومتر طول دارد دارای 51 درصد پیشرفت فیزیکی است که تکمیل این طرح نقش مهمی دررونق شهرو روستاهای ساحلی در محورهای دلوار تا دیر دارد.
\n 
\nاستاندار بوشهر با اشاره به اینکه طرح بزرگراه عسلویه به استان هرمزگان اجرایی شده تصریح کرد: برای این محور 420 میلیارد ریال مصوب شده است که تکمیل آن ایمنی این محور افزایش می‌دهد.
\n 
\nدکترسالاری با اشاره به اجرای محورمنطقه خشت در استان فارس به وحدتیه در استان بوشهر گفت: برای تسریع طرح احداث پروژه محور خشت – وحدتیه و اتصال آن به محور گناوه با تهیه نقشه‌های لازم مشارکت می‌شود.
\n 
\nنماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز محور بزرگراهی کنارتخته به خشت را بسیار با اهمیت توصیف کرد و افزود: این طرح به محور ارتباطی وحدتیه - گناوه منتهی و سبب میان‌بر شدن آن می‌شود.
\n 
\nشاهین محمدصادقی با بیان اینکه پروژه محور خشت به وحدتیه روند اجرایی مطلوبی دارد اظهار داشت: روند اجرایی این پروژه مطلوب است که با تکمیل و اتصال آن به بزرگراه گناوه تحول مهمی در محور کازرون به استان بوشهرایجاد می‌شود.
\n 
\nوی با اشاره به اینکه دراجرای محور خشت به کنارتخته یک پل 200 متری بر روی رودخانه منطقه ساخته می‌شود افزود: راه خشت استان فارس به وحدتیه استان بوشهر که هم اینک آغازشده است فاصله استان بوشهر به فارس را کوتاه تر می‌کند.
\n 
\n محمدصادقی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل این محور مصمم است گفت: جاده ایمن به عنوان مهم‌ترین زیرساخت توسعه و پیشرفت و پشتوانه توسعه سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر