سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مهندس صفایی خبر داد:
فکرشهر: شهردار وحدتیه از آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ عمرانی نهضت آسفالت در این شهر خبرداد...
کد خبر: ۱۲۲۵۵
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: شهردار وحدتیه از آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ عمرانی نهضت آسفالت در این شهر خبرداد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهندس عبدالحمید صفایی در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرداری وحدتیه اظهارداشت: در راستای خدمت صادقانه به شهروندان و توسعه، عمران و آبادنی شهر وحدتیه، عملیات عمرانی نهضت آسفالت آغازگردیده که در قالب این طرح و در فاز اول تعداد ۲۵ کوچه و معبر شهر به متراژ بیش از۴۰۰۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

\n\n

وی با تشکر ویژه از شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه یادآورشد: همراهی و همیاری شهروندان شریف و اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری آنان با شهرداری، ضامن تسریع در پروژه ها و طرح های عمرانی است.

\n\n

مهندس صفایی با اشاره به اینکه طرح عمرانی نهضت آسفالت شهر وحدتیه درحال حاضراجرایی شده، اظهارداشت: زیرسازی و آسفالت معابر یکی از خواسته ها و مطالبات شهروندان بوده و اجرایی شدن آن، نویدبخش جلب رضایتمندی عمومی و برداشتن گام هایی در جهت رفع مشکلات و توسعه پایدار شهر می باشد.

\n\n

شهردار وحدتیه تصریح کرد: علاوه برعملیاتی شدن طرح فوق، درحال حاضر اجرای پروژه عمرانی فاز ۴، احداث و اجرای خیابان انقلاب به طول ۷۵۰ متر و عرض ۱۸ متر و باند شمالی بلوارشهدا به طول ۴۰۰ متر و عرض ۱۵ متر درحال انجام است .

\n\n

وی در پایان همراهی، همکاری و همیاری بیشتر شهروندان، و مسؤلیت پذیری، مشارکت و سهم پذیری آنان در توسعه، عمران و آبادانی شهر وحدتیه را خواستار گردید.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر