جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل زندان های استان بوشهر گفت: در هفت سال گذشته ۸۰۴ زندانی غیرعمد توسط ستاد دیه این استان آزاد شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمید رضا حیدری در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان شهرستان دشتی اظهار داشت: ستاد دیه با هدف کمک به زندانیان جرایم غیر عمد که ناشی از تصادف، چک بلا محل، مهریه و نفقه تشکیل شده است.\n\nوی افزود: ستاد دیه اگر از محل کمک های مردمی می خواست مشکل این زندانیان را حل کند امکان پذیر نبود چون بدهی های کلانی در کشور و استان وجود داشت از این رو ستاد دیه کارهای خوبی در کشور انجام داد.
کد خبر: ۱۲۲۸۱
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۷

فکرشهر: مدیر کل زندان های استان بوشهر گفت: در هفت سال گذشته ۸۰۴ زندانی غیرعمد توسط ستاد دیه این استان آزاد شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمید رضا حیدری در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان شهرستان دشتی اظهار داشت: ستاد دیه با هدف کمک به زندانیان جرایم غیر عمد که ناشی از تصادف، چک بلا محل، مهریه و نفقه تشکیل شده است.

\n\n

وی افزود: ستاد دیه اگر از محل کمک های مردمی می خواست مشکل این زندانیان را حل کند امکان پذیر نبود چون بدهی های کلانی در کشور و استان وجود داشت از این رو ستاد دیه کارهای خوبی در کشور انجام داد.

\n\n

جشن گلریزان دشتی

\n\n

وی ادامه داد: یکی از رسالت های ستاد دیه در کنار کمک های مردمی کارهای فرهنگی است که مردم باید نسبت به قوانین و مقررات آشنا و آنها را رعایت کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

\n\n

حیدری بیان کرد: ستاد دیه ضمن اینکه سعی کرده از کمک های مردمی استفاده کند تسهیلات بدون بهره و بلند مدت با همکاری بانکهای عامل در اختیار افراد قرار داده است.

\n\n

وی بیان کرد: در هفت سال گذشته در سطح استان ستاد دیه ۸۰۴ زندانی جرائم غیر عمد آزاد کرده و در سال گذشته نیز ۱۱۷ نفر از زندانهای استان آزاد شدند.

\n\n

حیدری با اشاره به اینکه کل بدهی آنها ۱۰ میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: همه این بدهی ها توسط ستاد دیه پرداخت نشده و ستاد دیه توانسته تسهیلات، کمک های بلاعوض و اخذ رضایت از شاکیان نیز انجام بدهد.

\n\n

وی گفت: در سال جاری نیز ۱۴۹ زندانی در انتظار کمک های خیرین هم استانی بوده که بدهی آنها ۱۷ میلیارد تومان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر