جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در هفته گرامیداشت جهاد کشاورزی فرماندار دشتستان در مراسم افتتاح دو پروژه به نمایندگی از دیگر پروژه های حوزه کشاورزی با تبریک هفته جهاد کشاوری به جهادگران عرصه کشاورزی و تولید گفت ...
کد خبر: ۱۲۳۰۷
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶

فکرشهر: در هفته گرامیداشت جهاد کشاورزی فرماندار دشتستان در مراسم افتتاح دو پروژه به نمایندگی از دیگر پروژه های حوزه کشاورزی با تبریک هفته جهاد کشاوری به جهادگران عرصه کشاورزی و تولید گفت : افزایش بهره وری و رونق اقتصادی در بخش کشاورزی از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید، است ،که در این راستا  با استفاده از متخصصین مجرب ،  تخصیص اعتبارات ویژه وبا برنامه ریزی لازم گام های مهمی برداشته شده است .

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در افتتاح طرح های آبیاری پرفشار نخیلات بخش مرکزی دشتستان  با اشاره به کمبود آب و کاهش ذخیره سفره های زیرزمینی به صرفه جویی و استفاده بهینه از آب تاکید نمود و گفت: در این راستا بدیهی است که دولت حمایت می کند و سال گذشته نیز به همین منظور بالغ بر پنجاه و دو  میلیارد ریال به کشاورزان دشتستانی کمک بلاعوض نموده است.

\n\n

شایان ذکر است در ادامه این آیین یک واحد مرغداری در بخش شبانکاره به ظرفیت 30هزار قطعه با اعتبار بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال و با اشتغالزایی 8 نفر که تولید سالیانه آن 250 تن گوشت مرغ می باشد  به بهره برداری رسید .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر