سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس گفت وگو صورت گرفته با وزیر صنعت، معدن و تجارت انتقال شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) از بوشهر به بندرعباس منتفی است.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: شرکت صدرا درچند سال اخیر با مشکلاتی همراه بوده ولی این مشکلات نباید باعث رکود فعالیت آن و انتقال به استان دیگری شود.\n\nوی ادامه داد: در دیدار با وزیر صنعت و معدن و تجارت صحبت هایی در زمینه واگذاری پروژه به این شرکت صورت گرفته تا زمینه پویایی و رونق آن در بوشهر فراهم شود.
کد خبر: ۱۲۳۱۷
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس گفت وگو صورت گرفته با وزیر صنعت، معدن و تجارت انتقال شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) از بوشهر به بندرعباس منتفی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: شرکت صدرا درچند سال اخیر با مشکلاتی همراه بوده ولی این مشکلات نباید باعث رکود فعالیت آن و انتقال به استان دیگری شود.

\n\n

وی ادامه داد: در دیدار با وزیر صنعت و معدن و تجارت صحبت هایی در زمینه واگذاری پروژه به این شرکت صورت گرفته تا زمینه پویایی و رونق آن در بوشهر فراهم شود.

\n\n

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تعدادی از کارکنان شرکت صدرا در بوشهر در مقطعی اخراج شدند ولی بجد و پشتکار می توان این شرکت را دوباره به روزهای شکوفایی فعالیتش رساند.

\n\n

جمیری در ارتباط با دیدارش با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این دیدار به منظور حمایت از توسعه مراکز دانشگاهی استان بوشهر صورت گرفته است.

\n\n

وی افزود: با توجه به ظرفیت های شغلی فراوان استان بوشهر توجه ویژه به مراکز آموزش فنی برای تربیت نیروی متخصص، مورد تاکید قرار گرفته است.

\n\n

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به به دیدارش با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در این دیدار بر تجهیز بیشتر بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر و احداث مراکز درمانی درشهرهای چغادک و عالی شهر تاکید شد.

\n\n

جمیری اضافه کرد: موضوع احداث کلینیک تخصصی در گناوه و تسریع احداث بخش بستری بیمارستان دیلم نیز در دیدار با وزیر بهداشت مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته است.

\n\n

شکت صنعتی دریایی ایران در بوشهر که در زمینه ساخت و تعمیر کشتی های بزرگ و سکوی های دریایی نفتی فعالیت دارد در سال های اخیر به علت آن آنچه نداشتن سفارس اجرای پروژه عنوان شده با رکود فعالیت و اخراج کارگران روبرو شده است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر