جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۱۹۶
چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

فکرشهر: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی امسال تا کنون هزار و ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، شاپور رضایی بیان کرد: در راستای کاهش تبعات ناشی از افزایش قیمت نهاده‌های تولید در سال جاری در بخش‌های دام و طیور و آبزیان و حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان،  امسال تا کنون مبلغ هزار و ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده و هم اکنون نیز در حال پذیرش درخواست متقاضیان هستیم.

وی همچنین از جذب هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال اعتبار در حوزه تسهیلات کشاورزی استان بوشهر خبر داد و افزود: پرداخت کامل سهم اعتبارات تخصیصی از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ با عاملیت بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید در استان محقق شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: در مجموع حدود ۵۹ درصد تسهیلات پرداختی استان از محل تسهیلات مذکور با مجموع مبلغ ۲ هزار و ۵۴۸ میلیارد ریال در زیر بخش‌های کشاورزی استان جذب شد.

به گفته وی، عمده طرح‌های دریافت کننده تسهیلات در بخش‌های صنایع تبدیلی و غذایی، شیلات و آبزیان، دام و طیور و تولیدات گیاهی بوده است.

رضایی می‌گوید: بخش کشاورزی استان بوشهر در جذب به موقع سهم برای استان از این تسهیلات حائز رتبه اول کشوری در سطح استان‌ها شده است و اکنون نیز در حال پیگیری برای افزایش سهم استان و استفاده از منابع متمرکز هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر