جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیركل جدید صدا و سیمای مركز بوشهر در آئینی با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما و تعدادی از مسئولان استانی معارفه شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، استاندار بوشهر صبح دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیركل صدا و سیمای مركز بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در بخش‌های مختلف است که رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در معرفی این ظرفیت‌ها دارند.\n\nمصطفی سالاری اضافه کرد: صدا و سیما به عنوان یک رسانه فراگیر دارای جایگاه ویژه‌ای بین همه مردم است و نقش تاثیرگذاری در زمینه‌های مختلف دارد.
کد خبر: ۱۲۳۳۰
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲

فکرشهر: مدیركل جدید صدا و سیمای مركز بوشهر در آئینی با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما و تعدادی از مسئولان استانی معارفه شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، استاندار بوشهر صبح دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیركل صدا و سیمای مركز بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در بخش‌های مختلف است که رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در معرفی این ظرفیت‌ها دارند.

\n\n

مصطفی سالاری اضافه کرد: صدا و سیما به عنوان یک رسانه فراگیر دارای جایگاه ویژه‌ای بین همه مردم است و نقش تاثیرگذاری در زمینه‌های مختلف دارد.

\n\n

وی از تلاش‌های منصور لاوری منفرد مدیركل سابق صدا و سیمای مركز بوشهر تقدیر کرد و ادامه داد: در حوزه‌های مختلف شاهد کارهای بسیار خوبی از صدا و سیمای استان بوشهر بوده‌ایم.

\n\n

استاندار بوشهر معرفی فرهنگ و انعکاس خدمات به مردم و نظام را از مهمترین خدمات لاوری منفرد عنوان کرد و افزود: امیدواریم با حضور مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز بوشهر شاهد دستیابی به اهداف مور نظر در این زمینه باشیم.

\n\n

\n\n

به نوشته ی فارس، در این آئین با تقدیر از تلاش‌های خدمات منصور لاوری منفرد، سیدحسین ناظر به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز بوشهر معرفی شد.

\n\n

رئیس سازمان صدا و سیما به پیشنهاد معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی، سید حسین ناظر را برای مدت سه سال به سمت مدیركل صدا و سیمای مركز بوشهر منصوب كرد.

\n\n

مدیر کل جدید مرکز بوشهر دانش آموخته مدیریت فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد است.

\n\n

معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اصفهان به مدت ۱۳ سال، معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری و معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی او به شمار می‌رود.

\n\n

ناظر دو کتاب «چهارباغ معنوی اصفهان» و «۳۳سال انقلاب اسلامی و سی و سه پل معنوی اصفهان» را به رشته تحریر درآورده و سابقه تدریس رشته خبرنگاری در مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای را در کارنامه علمی، آموزشی خود دارد.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر