جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت سوخت معیشت لنج‌داران استان بوشهر را تهدید می‌کند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: افزایش قیمت سوخت شناورها باعث بروز مشکلاتی برای لنج‌داران و فعالان این عرصه شده است که مردم انتظار دارند دولت برای رفع این مشکلات تلاش کند.\n\nوی ادامه داد: از دولت می‌خواهیم که با ارائه راهکاری مناسب نسبت به تخصیص سوخت نفت و گاز با بهای پایین‌تر به موتورلنج‌های سفاری، موجب رضایت قشر وسیعی از مردم شریف و زحمتکش استان بوشهر شود.
کد خبر: ۱۲۳۳۱
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت سوخت معیشت لنج‌داران استان بوشهر را تهدید می‌کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: افزایش قیمت سوخت شناورها باعث بروز مشکلاتی برای لنج‌داران و فعالان این عرصه شده است که مردم انتظار دارند دولت برای رفع این مشکلات تلاش کند.

\n\n

وی ادامه داد: از دولت می‌خواهیم که با ارائه راهکاری مناسب نسبت به تخصیص سوخت نفت و گاز با بهای پایین‌تر به موتورلنج‌های سفاری، موجب رضایت قشر وسیعی از مردم شریف و زحمتکش استان بوشهر شود.

\n\n

پورفاطمی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تلاش برای رفع مشکلات کشاورزان و روستائیان شد و بیان داشت: یکی از اهداف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، ایجاد امنیت خاطر و ایجاد ماندگاری جمعیت در روستاها است.

\n\n

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تحقق این هدف موجب می شود تا افراد به خاطر نداشتن امنیت شغلی و نیاز معیشتی به شهرها مهاجرت نکنند و به مشاغل کاذب نپردازند.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی افزود: ما به عنوان یک نظام اسلامی نباید قبول کنیم که کشاورزان و روستائیان ما در دوره پیری دست نیاز به سمت دیگران دراز کنند و به همین دلیل می‌خواهیم تا با کمک دولت در راستای حفظ زندگی روستائیان شرایط مناسبی را برای آنان فراهم کنیم و احساس دلگرمی به شغل کشاورزی را برای آنان فراهم کنیم.

\n\n

پورفاطمی با تاکید بر ضرورت پوشش بیمه‌ای همه کشاورزان زحمتکش، ادامه داد: پرداخت غرامت به کشاورزان خسارت دیده، یکی از مطالبات مهم این استان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر