دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: ساخت سامانه آبشیرین کن 12 هزارمترمکعبی در بندر دلوار برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز شهرها و روستاهای این شهرستان در دستور کار است.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا ترکزاده روز دوشنبه در نشست با مسوولان آب وفاضلاب شهری و روستایی تنگستان افزود: عملیات اجرایی سامانه آبشیرین کن در بندر دلوار در آینده نزدیک آغاز می شود و مدت زمان اجرای آن 24 ماه پیش بینی شده است.\n\nوی اضافه کرد کرد: همچنین احداث سد مخزنی خائیز نیز که می تواند درتامین آب شرب شهرستان تنگستان موثر باشد، در دستور کار است.
کد خبر: ۱۲۳۳۴
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵

فکرشهر: فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: ساخت سامانه آبشیرین کن 12 هزارمترمکعبی در بندر دلوار برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز شهرها و روستاهای این شهرستان در دستور کار است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترکزاده روز دوشنبه در نشست با مسوولان آب وفاضلاب شهری و روستایی تنگستان افزود: عملیات اجرایی سامانه آبشیرین کن در بندر دلوار در آینده نزدیک آغاز می شود و مدت زمان اجرای آن 24 ماه پیش بینی شده است.

\n\n

وی اضافه کرد کرد: همچنین احداث سد مخزنی خائیز نیز که می تواند درتامین آب شرب شهرستان تنگستان موثر باشد، در دستور کار است.

\n\n

ترک زاده بیان کرد: با توجه به وجود سه مخزن ذخیره آب دربخش مرکزی تنگستان درآبرسانی به شهرها روستاهای این بخش مشکلی وجود ندارد.

\n\n

فرماندار تنگستان اظهارکرد: دربخش ساحلی دلوار تنها دو مخزن ذخیره آب در روستای های گورک و بندر رستمی وجود دارد که پاسخگوی نیاز این بخش نیست و آبرسانی به مردم این بخش را بامشکل روبرو کرده است.

\n\n

وی از مدیریت آب وفاضلاب روستایی شهرستان تنگستان خواست با مدیریت صحیح درآب رسانی به روستاهای بخش ساحلی دلوار رضایتمندی مردم را فراهم آورد.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر