چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست بخشداری کاکی دشتی بوشهر گفت: بر اثر آتش سوزی که عصر روز گذشته در مزارع در روستای مسیله عبدی از توابع شهرستان دشتی رخ داد، 200 هکتار از گندمزارهای دیم این منطقه از بین رفت.به گزارش فکرشهر، اسدالله جاجیانی روز یکشنبه درگفت وگوبا ایرنا افزود: این آتش سوزی که به مدت سه ساعت ادامه داشت با تلاش نیروهای امدادی بخش کاکی، شهرستان دشتی و همکاری، ماموران آتش نشانی، وسایل نقلیه سنگین شهرداری های کاکی شهرهای آبدان، دیر، بردخون و شنبه خاموش شد.وی اضافه کرد: این مزارع آتش گرفته متعلق به 25کشاورز ازروستاهای مسیله عبدی و روستاهای مجاور که به طور کامل نابود شده است.
کد خبر: ۱۲۳۶
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: سرپرست بخشداری کاکی دشتی بوشهر گفت: بر اثر آتش سوزی که عصر روز گذشته در مزارع در روستای مسیله عبدی از توابع شهرستان دشتی رخ داد، 200 هکتار از گندمزارهای دیم این منطقه از بین رفت.

به گزارش فکرشهر، اسدالله جاجیانی روز یکشنبه درگفت وگوبا ایرنا افزود: این آتش سوزی که به مدت سه ساعت ادامه داشت با تلاش نیروهای امدادی بخش کاکی، شهرستان دشتی و همکاری، ماموران آتش نشانی، وسایل نقلیه سنگین شهرداری های کاکی شهرهای آبدان، دیر، بردخون و شنبه خاموش شد.

وی اضافه کرد: این مزارع آتش گرفته متعلق به 25کشاورز ازروستاهای مسیله عبدی و روستاهای مجاور که به طور کامل نابود شده است.

حاجیانی افزود: علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده و میزان دقیق خسارت وارده از سوی کارشناسان در دست بررسی است. 

بخش کامی از توابع شهرستان دشتی در جنوب استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر