سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: میرشفیع با بیان اینکه مطالعه مسیر گیسکان، رفع مشکلات مسکن مهر و رفع مشکل راه ورودی برازجان از سمت شیراز را نیز در دستور کار قرار داد،گفت: بطور کل ...
کد خبر: ۱۲۴۱۶
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱

فکرشهر: معاون راه روستایی وزارت راه وشهرسازی روز پنجشنبه با حضور فرماندار شهرستان دشتستان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از راه های روستایی و کوهستانی این شهرستان بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این راه ها را مورد بررسی قرار داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیدحسین میرشفیع در این بازدید گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار و اولویت وزارت راه و شهرسازی است.

\n\n

وی در بازدید از پل قدیمی روستای درودگاه نیز افزود: پل درودگاه از پل های مهم روستایی شهرستان است و از لحاظ فنی نیاز به نوسازی دارد و برای احداث این پل 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که اجرای این پل باید در برنامه قرار گیرد.

\n\n

میرشفیع همچنین گفت: تکمیل راه طلحه به شاه پسرمرد بخش بوشکان و گردنه گچ در بخش ارم به دلیل ارتباط آن به استان فارس در برنامه مجموعه راه و شهرسازی است.

\n\n

\n\n

معاون وزارت راه وشهرسازی با تاکید بر اینکه راه روستایی دهقاید به نظرآقا از محورهای پراهمیت و پرترافیک است که نیاز به تعریض دارد، خاطرنشان کرد: ساماندهی سه راهی وحدتیه ضروری است و تعریض این محور به سمت وحدتیه نیز مورد حمایت قرار می گیرد.

\n\n

میرشفیع با بیان اینکه مطالعه مسیر گیسکان، رفع مشکلات مسکن مهر و رفع مشکل راه ورودی برازجان از سمت شیراز را نیز در دستور کار قرار داد، گفت: بطور کل بسیاری از راه های روستایی شهرستان دشتستان با توجه به تردد زیاد نیاز به بازسازی دارند.

\n\n

دکتر ارسلان زارع در این بازدید با بیان اینکه روستاهای زیادی در دشتستان از نعمت راه مطلوب برخوردار نیستند ، گفت : علاوه بر احداث و توسعه راه های روستایی باید ایمنی آن هم مورد توجه قرار گیرد .

\n\n

فرماندار دشتستان با تاکید بر اینکه اصلاح ، بهبود و توسعه راه هاي روستايي علاوه بر توسعه اقتصادي و رشد رفاه عمومي ،کاهش تلفات رانندگی جاده ای را هم به همراه  دارد ، اظهار داشت : يكي از مهمترين شاخصه هاي توسعه يافتگي در هر منطقه ، وجود شبكه حمل و نقل و جاده هاي ايمن و مناسب براي دسترسي و ارتباط با ساير مراكز است که روستاهای دشتستان در این خصوص نیاز به توجه بیشتر دارد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر