جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۴۸۶
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: برای مقابله با تهاجم نرم دشمن باید کارگاه‌های بصیرت‌افزایی در دانشگاه‌ها و مدارس استان بوشهر تشکیل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: دشمنان همواره در حال برنامه‌ریزی و دسیسه علیه ایران اسلامی هستند و به اشکال مختلف در حال دشمنی هستند.

وی با اشاره به روند دشمنی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از بحران‌های امنیتی با تشکیل گروهک‌ها تا شبیخون فرهنگی و جنگ اشاره کرد و افزود: جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی از دیگر دسیسه‌های دشمنان بوده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اعمال تحریم‌ها برای جنگ اقتصادی تصریح کرد: در مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان، اقدامات مهمی صورت گرفته و صنعت، کارگاه‌های عمرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال شده و اتفاقات امیدوار کننده رخ داده است.

محمدی‌زاده اضافه کرد: امروز با اجرا طرح‌های مختلف امید به استقلال اقتصادی در چهره و ذهن کسانی که با اقتصاد درگیر هستند به وضوح دیده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید دشمن را در پله نخست متوقف کرد، افزود: امروز ما با توطئه بزرگ دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی روبه‌رو هستیم و همه دلسوزان این نظام باید برای مقابله با دشمن پای کار انقلاب باشند.

استاندار بوشهر مدیریت حوزه سیاسی و امنیتی از سوی دستگاه‌های انتظامی، امنیتی، سپاه، بسیج و اطلاعات را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بخش رسانه‌ای، فضای مجازی و انجام کار فرهنگی باید با دقت برای مدیریت آن برنامه‌ریزی کرد.

محمدی‌زاده خط مقدم تهاجم امروز دشمن را در مدارس، دبیرستان‌ها، هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: باید به کمک این نهادها رفت چون دشمن بین ما و فرزندان جامعه یارگیری کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت تشکیل کارگروه تعالی بصیرت سیاسی در دانشگاه‌ها گفت: برای اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان در لشکر دشمن قرار نگیرند، باید با یک برنامه‌ریزی مناسب با آنها صحبت کرد و حرف‌های آنها را بشنویم.

استاندار بوشهر با تأکید بر ایجاد کارگاه‌های توجیه و بصیرت‌افزایی در دانشگاه‌ها و مدارس گفت: کمک به دانشگاه‌ها به خصوص در حوزه‌های دانشجویی و خوابگاه‌ها و آموزش و پرورش در بخش دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها ضروری است.

محمدی‌زاده اظهار کرد: اگر با روحیه وحدت و همدلی پیش برویم به طور یقین برنده اصلی این نبرد، انقلاب اسلامی و بازنده نیز دشمن خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر