پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۶۵۶
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: دشمن با هجمه ای که بر پلیس جهوری اسلامی ایران وارد کرد موجب محبوبیت بیشتر این نیروها شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی ظهر سه شنبه در آئین تجلیل از نیروی انتظامی در پایگاه مقاومت خاتم الانبیا باغک جنوبی ضمن تبریک هفته وحدت و فراجا با اشاره به اینکه شعار پلیس امسال خادم مردم و مردم حامی پلیس عنوان داشت: مردم نه تنها حامی پلیس هستند بلکه مدیون زحمات ارزشمند و ماندگار مجموعه در سطح کشور، استان و بخصوص شهرستان هستیم.

فرمانداری تنگستان ادامه داد: توفیقات اساسی و پیشرفت‌های شگرفی که در حوزه ایران اسلامی در ابعاد متفاوت صورت گرفته یکی از ارکان اصلی آن پلیس به عنوان ستون امنیت کشور به شمار می‌رود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: مسائلی که طی دو سه هفته گذشته در کشور اتفاق افتاد و زنجیره‌ای که برای اغتشاش پیش بینی کرده بودند و توطئه ای که در برابر پلیس و نیروی انتظامی آغاز کردند شک نیست که هر جا دشمن به نقطه‌ای توجه و می‌خواهد به آن آسیب برساند آن نقطه برای کشور مهم است.

رئیس شورای تأمین تنگستان افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که پلیس ایران اسلامی مظهر امنیت، آرامش، توسعه و رحمت است و عملکرد پلیس با مردم ارتباطی خوبی است.

وی بیان کرد: دشمن با هجمه رسانه‌ای که در آغاز این اغتشاشات انجام داد به نقطه‌ای رسیدند که نمی‌توانند در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی هیچ کاری بکنند.

لطفی تصریح کرد: دشمن با هجمه ای که بر پلیس جهوری اسلامی وارد کرد موجب محبوبیت بیشتر پلیس و تفاوت پلیس ایران اسلامی با پلیس دیگر کشورها بیشتر نمایان شد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در هفته وحدت و ولادت با سعادت نبی گرامی اسلام قرار داریم که این هفته نماد وحدت و همبستگی در کشور ایران اسلامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر