سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، عملکرد ضعیف استاندار فارس به خصوص در وقایع رخ داده برای علی مطهری در شیراز، با عث نارضایتی عمومی از عملکرد احمدی شده است و روز گذشته نیز جمشیدی رییس ستاد انتخاباتی...
کد خبر: ۱۲۴۸۶
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: از شیراز خبر می رسد که استاندار فارس استعفا داده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، با افزایش نارضایتی حامیان دولت از عملکرد استاندار فارس، تغییر محمد احمدی قطعی شده است و بر همین اساس گفته می شد وی به زودی از سمت خود برکنار می شود.

\n\n

به نوشته ی یکی از رسانه های محلی استان فارس، در پي قوّت گرفتن زمزمه های بركناری استاندار فارس، محمد احمدی در سفری به تهران و حضور در وزارت كشور از سمت استانداری فارس استعفا داده است.

\n\n

سایت "صبح شیراز" در ادامه نوشت: همچنین منبعی آگاه اضافه کرده كه احتمالا يكي از معاونين احمدي تا زمان انتصاب استاندار جديد سرپرستي استانداري فارس را بر عهده خواهد داشت.

\n\n

در اين ميان احتمال سرپرستی جوانشير كدخداپور، معاون سياسي امنيتي استاندار و احد جمالی معاون توسعه منابع انسانی استانداری قوت بيشتري دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عملکرد ضعیف استاندار فارس به خصوص در وقایع رخ داده برای علی مطهری در شیراز، با عث نارضایتی عمومی از عملکرد احمدی شده است و روز گذشته نیز جمشیدی رییس ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92 در فارس، طی نامه ای سرگشاده به رییس جمهور نسبت به عملکرد استاندار شدیدا انتقاد کرده بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر