سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۸۸۴
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: همه ظرفیت‌های استان بوشهر برای تبیین و روشنگری در جامعه استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید حیدری صبح شنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی برای روشنگری و تبیین وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

وی شناخت ظرفیت‌ها برای توسعه فعالیت‌ها را ضروری دانست و بیان کرد: دشمنان با تمام توان خود برای ضربه زدن به نظام و انقلاب و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان استفاده می‌کنند و برنامه‌های مختلفی در این زمینه دارند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: اساتید دانشگاه، صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و فعالان رسانه‌ای، روابط عمومی‌ها، دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی و… ظرفیت مناسبی برای تبیین و روشنگری در جامعه دارند.

ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی بوشهر

معاون تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست به تشریح ظرفیت‌های این اداره‌کل پرداخت و اظهار داشت: شبکه امامت در استان بوشهر یکی از ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تبیین و روشنگری محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد قادری با اشاره به فعالیت بیش از هزار هیئت مذهبی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: حدود هزار ستایشگر آقا و خانم در استان بوشهر سازماندهی شده است که نقش مؤثری در جامعه دارند.

وی از دیگر ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به شبکه نهضت و پیشرفت استان در ۱۰ شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: باید همه ظرفیت‌ها را به میدان بیاوریم و با برنامه‌ریزی مناسب در این مسیر حرکت کنیم.

توسعه فعالیت‌های بصیرت‌افزایی

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر نیز در این نشست با اشاره به اهمیت بسیار بالای برگزاری برنامه‌های آموزشی و بصیرت افزایی اظهار داشت: با تاکید استاندار بوشهر، شورای اطلاع‌رسانی رسالت مهمی در سازماندهی و توسعه فعالیت‌های جهاد تبیین و روشنگری خواهد داشت.

عباس مطاف اضافه کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ظرفیت بسیار خوبی برای تبیین و روشنگری هستند که تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی مناسب از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر