پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۰۷۲
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از اجرای طرح سه روزه مقابله با سرقت در دهه دوم مهرماه در سطح استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های پلیس آگاهی در سال جاری، مقابله جدی تر با باندهای سارقین بوده، لذا طرح تشدید مقابله با سرقت در دهه دوم مهرماه در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: اجرای این طرح با تلاش همکاران در دوایر تجسس و پلیس آگاهی منجر به شناسایی و دستگیری تعداد ۳۴ نفر سارق و کشف تعداد ۸۹ فقره انواع جرایم سرقت از جمله کشف تعداد ۱۱ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، کشف سرقت منزل، کشف سرقت داخل خودرو، کشف سرقت مغازه، سایر سرقت‌ها و یک فقره قتل با روش علمی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: در طول سال جاری اجرای این طرح‌ها با تلاش شبانه روزی همکاران و از همه مهم‌تر همکاری و مشارکت حداکثری مردم عزیز منجر به کاهش میزان ۱۴ درصدی وقوع مجموع جرایم سرقت در مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل و دستیابی به نسبت کشف به وقوع ۷۸ درصد در مهرماه شد.

وی گفت: تلاش خواهد شد وضعیت مطلوب‌تری در سطح استان برای مردم عزیز و شریف استان حاصل شود.

سرهنگ سهرابی خاطر نشان کرد: پلیس آگاهی استان روزانه در روزهای عادی از ساعت ۸ تا ساعت ۱۸، در روزهای نیمه تعطیل از ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۸ و روزهای تمام تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۴ در در دفتر کار پاسخگوی انتقادات، شکایات، درخواست و پیشنهادات شهروندان عزیز استان خواهند بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر