جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور فرماندار دشتستان صورت گرفت؛
وی افزود: این پایگاه شبانه روزی خدمات الکترونیک جهت جلوگیری از ازدحام وشلوغی شعب بانک ها و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات غیرحضوری راه اندازی شده است و مجهز به دستگاه خودپرداز سالنی و ...
کد خبر: ۱۲۵۰۹
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان در آیین افتتاح پایگاه شبانه روزی خدمات الکترونیک بانک ملت در دهقاید با بیان اینکه راه اندازی پایگاه خدمات الکترونیک ، رفاه حال شهروندان و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک را در پی دارد ، گفت : اقتصاد جهاني و جامعه امروز شاهد تحولات گسترده در زمينه تبادل اطلاعات و توسعه فناوري‌هاي جدید اطلاعاتي و ارتباطي است كه ضمن اجتناب ناپذیر بودن استفاده از آن ، نيازمند مكانيزمها و زيرساختهاي مختلفي است تا به سبب آنها  زمينه شكوفايي و توسعه اقتصاد ملي فراهم گردد.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در ادامه اظهار داشت : در دولت تدبیر و امید، دشتستان در افزایش سرانه ورزشی جهش قابل ملاحظه ای داشته که در همین خصوص دو زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی یکی در سال جاری و دیگری در سال آینده  در دهقاید به بهره برداری خواهد رسید .

\n\n

وی در پایان افزود :در راستای اجرای مجموعه طرح‌های امید در استان بوشهر، افزایش پارک بازی در روستاها و شهرها، توسعه فضای سبز و تجهیز بوستان‌های امید شهری و روستایی شهرستان در دستور کار قرار دارد .

\n\n

مسلم مختاری مدیر شعبه مرکزی بانک ملت برازجان نیز ضمن تقدیراز همکاری فرمانداری دشتستان گفت : این  پایگاه شبانه روزی خدمات الکترونیک جهت جلوگیری از ازدحام وشلوغی شعب بانک ها و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات غیرحضوری راه اندازی شده است و  مجهز به دستگاه خودپرداز سالنی و سامانه اطلاع رسانی می باشند و انواع خدمات شبانه روزی از جمله پرداخت اقساط تسهیلات ، دریافت وجه نقد و ... را به شهروندان محترم ارائه می دهد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر