چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۳۲۸
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: در راستای ساماندهی گلزار شهدا شهرستان کنگان، شهرداری‌های سه گانه نسبت به جانمایی قطعه صالحین در محل آرامستان‌ها اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد غریبی در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کنگان اطلاع رسانی و آگاه سازی را تأثیرگذار ترین و قدرتمندترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: امروز فضای مجازی اثرگذاری خود را بر دنیای واقعی به نمایش گذاشته است و می‌طلبد دستگاه‌های متولی از این ظرفیت مهم در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنند.

فرماندار کنگان تکریم خانواده معظم شهدا را امر ضروری برشمردند و معرفی شهدا را از عمده عوامل آشنایی دانش آموزان با شهدا و اهداف آنها دانست.

وی در ادامه به تهاجم فرهنگی غرب در خصوص کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت از طریق فضای مجازی اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی در خصوص مقابله با این تهاجم شد.

وی گفت: در راستای ساماندهی گلزار شهدا شهرستان کنگان، شهرداری‌های سه گانه نسبت به جانمایی قطعه صالحین در محل آرامستان‌ها اقدام کنند.

غریبی یادآور شد: شهرداری‌های سه گانه شهرستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران با هماهنگی و همکاری با هیأت امنا آرامستان های اهل سنت نسبت به ساماندهی گلزار شهدا اقدام کنند.

وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه نسبت به ضبط و ثبت خاطرات شهدا اقدام کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر