سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: طرح و قانون کاداستر به صورت 100 درصدی درهمه 34 شهر استان این استان انجام شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، علی بهرسی روز سه شنبه درجمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه افزود: در اجرای این طرح در سال گذشته 36 هزار جلد سند مالکیت دفترچه ای به سند مالکیت تگ برگی (کاداستری) تبدیل شد.\n\nوی اضافه کرد: افراد دارای سند مالکیت دفترچه ای با توجه به پایان مدت فراخوان هایی که از سال 89 دراین اراتباط صورت گرفته به اداره ثبت مراجعه و نسبت به تبدیل سند مالکیتشان اقدام کنند.
کد خبر: ۱۲۵۵۰
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵

فکرشهر: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: طرح و قانون کاداستر به صورت 100 درصدی درهمه 34 شهر استان این استان انجام شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی بهرسی روز سه شنبه درجمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه افزود: در اجرای این طرح در سال گذشته 36 هزار جلد سند مالکیت دفترچه ای به سند مالکیت تگ برگی (کاداستری) تبدیل شد.

\n\n

وی اضافه کرد: افراد دارای سند مالکیت دفترچه ای با توجه به پایان مدت فراخوان هایی که از سال 89 دراین اراتباط صورت گرفته به اداره ثبت مراجعه و نسبت به تبدیل سند مالکیتشان اقدام کنند.

\n\n

بهرسی با اشاره به تصویب قانون کاداستری اراضی ملی دولتی و کشاورزی و اجرای آن از سال 94، بیان کرد: استان بوشهر دراین زمینه پیشتاز بوده و با توجه به تجربه پارس جنوبی که منجر به تضییع حقوق بیت المال شد بجد ازسال 86 طرح سند دار کردن اراضی پارس شمالی دنبال شد.

\n\n

وی اظهارکرد: دراین ارتباط سند 16هزار هکتار از اراضی شهرستانهای دیر، کنگان، دشتی و تنگستان به صورت کاداستری تهیه شده است.

\n\n

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در باره صدور سند مالکیت روستایی گفت: با همکاری بنیاد مسکن، 58 هزار سند مالکیت روستایی و سه هزار و 200 جلد سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت این استان صادر شد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر