چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:
کد خبر: ۱۲۵۶۳۵
سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های ورزشی شهرستان دیر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام موسی احمدی دوشنبه‌شب در بازدید از زیرساخت‌های ورزشی دیر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی نقش مهم و اساسی در بهبود وضعیت نشاط و شادابی و ارتقای سطح سلامت جامعه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهمی که با جدیت در جنوب استان بوشهر دنبال می‌کنیم، توسعه ورزش و بهبود وضعیت زیرساخت‌ها در این حوزه است که طرح‌های مهمی اجرا شده و پروژه‌های متنوعی نیز در دست اجرا است.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، عسلویه، جم و دیر با اشاره به بازدیدهای اخیر خود از زیرساخت‌های شهرستان دیر بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته زیرساخت‌های ورزشی شهرستان دیر تقویت می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از روشنایی ورزشگاه بندر دیر تصریح کرد: روشنایی چمن ورزشگاه بندر دیر به بهره‌برداری رسید تا ورزشکاران بتوانند شب‌ها و در تاریکی هوا هم از این زمین ورزشی استفاده کنند.

احمدی با اشاره به پروژه در حال ساخت استخر دیر تاکید کرد: تلاش می‌شود که زمینه تسریع در اجرای این پروژه مهم فراهم شود تا ورزشکاران و علاقمندان به شنا بتوانند هر چه سریع‌تر از این فضا بهره‌مند شوند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در تور آزاد والیبال ساحلی استان در دیر به گفتگو با ورزشکاران و مدیرکل ورزش و جوانان استان پیرامون مشکلات آن‌ها پرداخت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر