سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۶۶۹
سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۸

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: با اضافه کردن خطوط جدید تلفن دغدغه بیماران در دریافت نوبت مراکز درمانی تامین اجتماعی استان برطرف خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، حسن اسماعیلی روز سه‌شنبه ۳ آبان اظهار کرد: سیستم نوبت دهی تلفنی با قابلیت ارائه نوبت همزمان به ۶۰ نفر در مدیریت درمان استان راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به فرسودگی سیستم نوبت دهی تلفنی فعلی اضافه کرد: با راه اندازی سیستم جدید نوبت دهی تلفنی که گنجایش خطوط تلفن در دسترس را به دو برابر افزایش خواهد داد هم استانی‌های عزیز مشکلی در دریافت نوبت نخواهند داشت.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر تصریح کرد: سیستم نوبت دهی تلفنی جدید برای همه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان قابل استفاده می‌باشد و از طریق این سیستم امکان دریافت نوبت هر یک از مراکز درمانی تامین اجتماعی سطح استان فراهم می‌شود.

اسماعیلی افزود: همچنین این مدیریت در صدد راه اندازی یک نرم افزار کاربردی نوبت دهی، قابل نصب بر گوشی‌های همراه است که کاربران به راحتی بتوانند از این طریق نیز برای دریافت نوبت اقدام نمایند.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان کرد: در حال حاضر در جهت رفاه حال بیماران علاوه بر نوبت دهی تلفنی نوبت دهی اینترنتی هم در دسترس است.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از مناطق روستایی هستند سهمی از نوبت‌ها هم در این مراکز به نوبت حضوری اختصاص یافته است.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: هیچگونه دخل و تصرفی در سامانه نوبت دهی تلفنی و اینترنتی مراکز درمانی تامین اجتماعی صورت نمی‌گیرد و امکان اخذ نوبت خارج از چارچوب تعریف شده در این سامانه میسر نمی‌باشد.

اسماعیلی بیان کرد: در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و خدمت رسانی بیشتر به مراجعین تسهیل فرآیند نوبت دهی را در کلیه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان دنبال می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر