جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۱۳۷
دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: روند اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان دیر شتاب بیشتری گرفته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، یونس باربرز ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از سالن در حال ساخت بانوان در آبدان اظهار داشت: با توجه به دغدغه‌های بانوان بخش آبدان به زودی مشکلات افزایش مساحت و بلندی سقف سالن بانوان رسیدگی می‌شود.

وی در ادامه افزود: آبدان یکی از شهرهای مهم استان بوشهر و شهرستان دیر به شمار می‌رود که ورزشکاران آن در حوزه‌های مختلف در سطح استان و کشور خوش درخشیدند.

باربرز علاوه بر بازدید سالن ورزشی از وضعیت پروژه آبرسانی و چاه شماره یک در حال لایروبی بازدید کرد.

فرماندار شهرستان دیر در این بازدید تصریح کرد: باید مشکلات آب بخش آبدان مرتفع شود و مردم ولایت مدار بخش آبدان مشکل تأمین آب نداشته باشند.

فرماندار شهرستان دیر به صورت سرزده از جاده خط میانی آبدان بازدید کرد و دستور داد تا مشکلات از جمله هرس درختان که مانع دید رانندگان می‌شود و همچنین پل‌های خط میانی که براثر بارندگی مشکلات برای مردم به وجود می‌آورد اقدام شود.

باربرز افزود: دولت حضرت آیت رئیسی توجه ویژه ای به روستاها دارد و انتظار داریم مسئولان شهرستان جهت رفع مشکلات روستاهایی که در خط میانی بخش آبدان و شهرستان دیر هستند رفع کنند.

بخشدار آبدان نیز ضمن تشکر از توجه فرماندار شهرستان دیر نسبت به بخش آبدان افزود: با پیگیری‌های فرماندار شهرستان دیر نسبت به مشکلات الحمدالله پاسخ خوبی دریافت کردیم.

ابراهیم درویشی افزود: با توجه به اینکه آبدان دروازه ورود به شهرستان‌های کنگان و عسلویه است انتظار داریم مسئولان استان بوشهر توجه ویژه ای به بخش آبدان داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر