سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
فکرشهر: سرپرست تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی گفت: این تیم بتازگی دو مهاجم ملی پوش و یک دروازه بان جدید را به خدمت گرفته است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین طبیب نژاد افزود: به منظور تقویت تیم دریانوردان برای ادامه مسابقات لیگ برتر مسلم مسیگر و محمد احمد زاده را به عنوان مهاجم و محمد جواد خسروی را به عنوان دروازه بان به خدمت گرفته ایم.\n\nوی اضافه کرد: محمد احمد زاده و مسلم مسیگر پیش از این نیز سابقه بازی در تیم دریانوردان را در کارنامه دارند.\n\nطبیب نژاد ادامه داد: محمد جواد خسروی نیز از تیم امید ایرانجوان بوشهر به خدمت این تیم درآمده است.
کد خبر: ۱۲۶۴۵
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۵

فکرشهر: سرپرست تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی گفت: این تیم بتازگی دو مهاجم ملی پوش و یک دروازه بان جدید را به خدمت گرفته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین طبیب نژاد افزود: به منظور تقویت تیم دریانوردان برای ادامه مسابقات لیگ برتر مسلم مسیگر و محمد احمد زاده را به عنوان مهاجم و محمد جواد خسروی را به عنوان دروازه بان به خدمت گرفته ایم.

\n\n

وی اضافه کرد: محمد احمد زاده و مسلم مسیگر پیش از این نیز سابقه بازی در تیم دریانوردان را در کارنامه دارند.

\n\n

طبیب نژاد ادامه داد: محمد جواد خسروی نیز از تیم امید ایرانجوان بوشهر به خدمت این تیم درآمده است.

\n\n

وی بیان کرد: دور جدید تمرینات تیم دریانوردان برای ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور بازیکنان بومی آغاز شده است.

\n\n

طبیب نژاد اظهارکرد: دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از اواسط مرداد امسال آغاز خواهد شد.

\n\n

وی درارتباط با مشکلات زمین فوتبال ساحلی بوشهر بیان کرد: این زمین به دلیل کمبود امکانات لازم چندین بار فرصت میزبانی تیم ملی فوتبال ساحلی را از بوشهر گرفته است.

\n\n

طبیب نژاد گفت: کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی در سال گذشته برای بازی با تایلند و بلاروس قصد برگزاری این دو دیدار را در بوشهر داشتند که به دلیل کمبود امکانات زمین فوتبال ساحلی بوشهر قید حضور دراین استان زدند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی افزود: نداشتن روشنایی کافی، رختکن و سکوی مناسب از جمله مشکلات زمین فوتبال ساحلی در بوشهر است.

\n\n

طبیب نژاد درارتباط با تصمیم شهرداری بوشهر برای احداث زمین فوتبال ساحلی درکنار شرکت ملی نفتکش بوشهر اضافه کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته حتی کشورهای فاقد ساحل، زمین های ورزش ساحلی در پارک ها احداث می شود.

\n\n

تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی در سال گذشته به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دست یافت. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر