چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در نشست معاون عمرانی استان بوشهر با تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، قیمت جدید مصالح ساختمانی در استان بوشهر مصوب شد...
کد خبر: ۱۲۶۶۰
يکشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: در نشست معاون عمرانی استان بوشهر با تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، قیمت جدید مصالح ساختمانی در استان بوشهر مصوب شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نشست معاون عمرانی استان بوشهر با نمایندگان انجمن تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و پیمانکاران پروژه های عمرانی استان بوشهر صبح یکشنبه به منظور بررسی وضعیت قیمت مصالح ساختمانی در استان بوشهر برگزار شد.

\n\n

تولیدکنندگان مصالح ساختمانی استان بوشهر در این نشست، بحث‌های مختلفی را راجع به حق و حقوق خود در زمینه افزایش قیمت داشتند و خواستار تصمیم‌گیری مناسب در زمینه قیمت‌ها شدند.

\n\n

به گفته تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، هزینه تولید در استان بوشهر بالاتر از سایر استان‌ها است، حال آنکه قیمت مصالح در استان، نسبت به سایر استان ها، تقریبا ۵۰درصد کمتر است.

\n\n

تولیدکنندگان از دولت خواستند که با موافقت با افزایش قیمت‌ها از حقوق تولیدکنندگان حمایت کند که این مهم توسط معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تصمیم‌گیری و تصویب شد.

\n\n

بر اساس مصوبات این نشست، قیمت مصالح ساختمانی استان بوشهر به صورت زیر مصوب شد.

\n\n

قیمت انواع مصالح ساختمانی شامل: ماسه شسته از قیمت کارشناسی هشت‌هزار تومان در سال ۹۳ به ۹ هزار و ۶۰۰ تومان، ماسه شکسته از ۸ هزار تومان به ۸ هزار و ۳۰۰ تومان، شن از ۴ هزار و ۶۰۰ تومان به ۵ هزار و ۲۹۰ تومان رسید.

\n\n

همچنین، بیس از ۵ هزارتومان در سال ۹۳ به ۵ هزار و ۷۵۰ تومان، قلوه از ۲ هزار و ۴۰۰ تومان به ۲ هزار و ۷۶۰ تومان، مخلوط سرندی از ۲ هزار و ۲۰۰ تومان به ۲ هزار و ۵۳۰ تومان و مخلوط غیرسرندی از یک‌هزار و ۲۰۰ تومان به یک‌هزار و ۳۸۰ تومان تغییر کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر