چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای بوشهر:
کد خبر: ۱۲۶۶۰۲
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بوشهر نیازمند اعتبارات خاص برای رفع مشکلات ترافیک شهری و توسعه حمل و نقل عمومی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ایمان زندی نیا صبح یکشنبه در نشست با فرماندار بوشهر اظهار داشت: شهرداری برای حمل و نقل و ترافیک شهری نیاز به حمایت دولت دارد.

وی با اشاره به احداث گذر سرتل به تنگک، تقاطع سردار سلیمانی و بازگشایی معابر در گذر بیان کرد: اعتبارات شهرداری برای این پروژه‌ها و سایر بازگشایی‌ها جوابگو نیست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر تاکید کرد: مرکز استان نیازمند اعتبارات خاص تملک دارایی برای موضوع ترافیک شهری و توسعه حمل و نقل عمومی است.

زندی نیا افزود: شهرک نیایش دارای مشکلات خاص است که چالش‌های جدی برای شهرداری ایجاد کرده و شهرک بدون پیوست فرهنگی تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمبودهای در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی در این شهرک وجود دارد که نیازمند توجه همه دستگاه‌های متولی است.

انتقاد از عدم تأیید برخی مصوبات شورا

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر با تقدیر از تعامل خوب مدیریت شهری و فرمانداری گفت: برخی مصوبات شورا که به کمیته تطبیق فرمانداری ارسال می‌شود تأیید نمی‌شود که درخواست دارم دلیل عدم تأیید مصوبات اعلام شود.

خدیجه گرشاسبی خواستار پیگیری وصول حق آلایندگی شهر بوشهر و توجه جدی به مسائل مرتبط به بانوان شد.

پارک لیان تعیین تکلیف شود

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: پارک لیان یک ظرفیت بسیار خوب برای گردشگری شهر بوشهر است اما این ظرفیت مغفول مانده و وضعیت نامناسبی دارد که درخواست دارم وضعیت این پارک تعیین تکلیف شود.

حمیده هلال بحر خواستار رسیدگی به وضعیت سایت دفع پسماند و انتقال کارخانجات و مشاغل آلاینده و مزاحم شهری به خارج از شهر که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد شد.

لزوم حمایت از حوزه بانوان و خانواده

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این نشست گفت: در حوزه زنان و خانواده آسیب‌های وجود دارد که نیازمند اقدامات جدی در این بخش هستیم.

شهناز پولادی افزود: ما نتوانستیم پاسخگوی مطالبات بانوان باشیم که انتظار داریم بهسازی پارک کوثر و ایجاد پارک بانوان در پارک لیان به عنوان دو پروژه شاخص ویژه بانوان در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر