چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: آبیاری مزارع با فاضلاب خام ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، خسروعمرانی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: بنا به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آبیاری مزارع کشاورزی با فاضلاب خام و پساب غیراستاندارد باعث ایجاد عواقب بد بر سلامتی کشاورزان و مصرف کنندگان و شیوع بیماریهای میکروبی مانند وبا و انواع بیماریهای روده ای می شود.
کد خبر: ۱۲۶۸۲
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۷

فکرشهر: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: آبیاری مزارع با فاضلاب خام ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، خسروعمرانی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: بنا به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آبیاری مزارع کشاورزی با فاضلاب خام و پساب غیراستاندارد باعث ایجاد عواقب بد بر سلامتی کشاورزان و مصرف کنندگان و شیوع بیماریهای میکروبی مانند وبا و انواع بیماریهای روده ای می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: هم اکنون منابع تامین آب کشاورزی استان بوشهر شامل چاه، رودخانه، چشمه و قنات است و در بررسی های صورت گرفته آبیاری مزارع کشاورزی با فاضلاب خام دراستان بوشهر مرسوم نیست.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، عمرانی از کشاورزان خواست از انجام چنین اقدامی بجد خودداری کرده و در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع دهند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر