سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی حق مردم استان بوشهر است.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی صبح دوشنبه در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های استان بوشهر، توسعه اشتغال در استان و رفع مشکلات بیکاری است و در این راستا طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.\n\nوی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های مناسب برای توانمندسازی جوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای به منظور ارائه آموزش‌های صنایع نفت و گاز و همچنین نیروگاهی و توانمندسازی متقاضیان کار در استان بوشهر امضا شده است.
کد خبر: ۱۲۶۹۰
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی حق مردم استان بوشهر است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی صبح دوشنبه در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های استان بوشهر، توسعه اشتغال در استان و رفع مشکلات بیکاری است و در این راستا طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.

\n\n

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های مناسب برای توانمندسازی جوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای به منظور ارائه آموزش‌های صنایع نفت و گاز و همچنین نیروگاهی و توانمندسازی متقاضیان کار در استان بوشهر امضا شده است.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ارائه خدمات آموزشی به ۲۳ هزار نفر در قالب این تفاهم‌نامه خبر داد و افزود: به‌کارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی می‌تواند نقش مهمی در رفع مشکلات اشتغال استان داشته باشد.

\n\n

وی با اشاره به برخی تجمعات کارگری بیان کرد: هیچ‌کس نباید تحت عناوین مختلف اقدام به تشکیل تجمع کند و مسئولان پارس جنوبی نیز باید اقدامات لازم برای رفع مشکلات این افراد را انجام دهند تا شاهد بروز چنین مسائلی نباشیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، حقیقی با بیان اینکه اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی حق مردم استان بوشهر است، ادامه داد: مسئولان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس باید زمینه تحقق این اشتغال و سهمیه ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی در این منطقه را فراهم سازند.

\n\n

وی ادامه داد: مشکلات مسمومیت غذایی نیز برای برخی کارگران در شهرستان کنگان ایجاد شده بود که باید نظارت ویژه‌ای بر مسائل بهداشتی مکان پخت غذا برای شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان صورت بگیرد و مشکلات موجود رفع شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر