پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: براساس استاندارد جمعیتی شهر بوشهر باید 800 تاکسی داشته باشد که از این شمار هم اکنون 200 تاکسی در این شهر فعالیت دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامعلی میگلی نژاد روز دوشنبه درنشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: تا زمان تامین شدن 600 تاکسی مورد نیاز نباید مانع خدمات دهی مسافربرهای شخصی شد.\n\nوی اضافه کرد: تا آغاز سال تحصیلی جدید نیز سرویس های خدمات دهنده به دانش آموزان مشخص خواهد شد تا خانواده ها با اطمینان خاطر بیشتری از تاکسی های شهری برای ایاب و ذهاب فرزندان خود استفاده کنند.
کد خبر: ۱۲۶۹۱
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۵

فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: براساس استاندارد جمعیتی شهر بوشهر باید 800 تاکسی داشته باشد که از این شمار هم اکنون 200 تاکسی در این شهر فعالیت دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامعلی میگلی نژاد روز دوشنبه درنشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: تا زمان تامین شدن 600 تاکسی مورد نیاز نباید مانع خدمات دهی مسافربرهای شخصی شد.

\n\n

وی اضافه کرد: تا آغاز سال تحصیلی جدید نیز سرویس های خدمات دهنده به دانش آموزان مشخص خواهد شد تا خانواده ها با اطمینان خاطر بیشتری از تاکسی های شهری برای ایاب و ذهاب فرزندان خود استفاده کنند.

\n\n

میگلی نژاد بیان کرد: با توجه به فرسوده بودن تعدادی از تاکسی ها و اتوبوس های ناوگان حمل و نقل درون شهری بوشهر نوسازی آنها ضروری است.

\n\n

وی ادامه داد: زمینه اجرای فاز اول جاده سلامت بوشهر درنشستی که با مسوولان پایگاه ششم شکاری فراهم شده است.

\n\n

شهردار بوشهر اضافه کرد: به منظور اجرای پروژه جاده سلامت بزودی پشت فنس پایگاه هوایی (خیابان آزادگان) توسط شهرداری دیوارکشی شده و سپس فنس جلو آن برداشته خواهد شد.

\n\n

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: درصورت موافقت شورای اسلامی شهر بوشهر پارک دانشجو، پارک اختصاصی بانوان می شود. 

\n\n

میگلی نژاد افزود: پارک دانشجو به لحاظ این که اشرافیتی بر آن وجود ندارد بهترین مکان برای احداث پارک اختصاصی بانوان است. 

\n\n

وی ادامه داد: با توجه به این که دربوشهر پارک مختص بانوان وجود ندارد احداث پارک بانوان در این شهر ضروری است. 

\n\n

شهردار بوشهر یادآور شد: همجواری پارک دانشجو با پلاژ بانوان از دیگر مزیت های اصلی تبدیل پارک دانشجو به پارک اختصاصی بانوان است. 

\n\n

وی گفت: درهر هفته یک تا سه پروژه در سطح شهر بوشهر کلنگ زنی خواهد شد. 

\n\n

میگلی نژاد در ارتباط با دیگر پروژه های شهری بوشهرگفت: پروژه احداث کانال دفع آبهای سطحی محله سرتل به طول یکهزارو100 متر و با سه میلیارد و400 میلیون ریال اعتبار یکی از پروژه های مهم جنوب شهر بوشهر است که روز گذشته کلنگ زنی آن انجام شد. 

\n\n

وی افزود: پروژه احداث 10 مخزن بتنی آبیاری فضای سبز با اعتبار سه و نیم میلیارد ریال نیز کلنگ زنی آن انجام شده که با احداث این مخازن گامی اساسی در راستای جدای سازی آب شرب از آب مورد نیاز فضای سبز بوشهر برداشته خواهد شد. 

\n\n

میگلی نژاد اضافه کرد: پروژه بهسازی خیابان لیان نیز با اعتبار 10 میلیارد ریال و به مساحت چهار هزار و 945 مترمربع امروز اجرایی می شود. 

\n\n

وی بیان کرد: با شروع احداث هر پروژه شناسه آن پروژه نیز در معرض دید شهروندان قرار گرفته تا در جریان کامل احداث پروژه های شهری قرار بگیرند. 

\n\n

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرداری در کنار اقداماتی که انجام می دهد نباید از ظرفیت سرمایه گذاران غافل شود.

\n\n

عبدالخالق برزگرزاده افزود: فرآهم آوردن حضور سرمایه گذاران در پروژه های شهری بوشهر همواره یکی از دغدغه های شورای اسلامی این شهر به شمار می رود.

\n\n

وی اظهارکرد: امکانات مورد نیاز سازمان آتش نشانی باید توسط شهرداری تامین شود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، برزگرزاده ادامه داد: با توجه به این که آتش نشانی به طور مستقیم با جان شهروندان درارتباط است و در یک سال اخیر شاهد آتش سوزی هایی در سطح استان هستیم تامین و تجهیز کامل امکانات سازمان آتش نشانی بوشهر ضروری است.

\n\n

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: هم اکنون 30 درصد از آب مورد نیاز فضای سبز بوشهر از آب اشامیدنی تامین می شود که با توجه به کمبود آب باید این 30 درصد به صفر برسد.

\n\n

نصرالله اسدی افزود: احداث دستگاه های آبشیرین کن یکی از راه هایی است که می تواند فضای سبز بوشهر از آب شرب ورودی به این شهر بی نیاز کند.

\n\n

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهرگفت: تعدادی از ساکنان محلات تنگک بوشهر حدود دو ماه است که برق ندارند که با توجه به فصل گرما و نیاز ساکنان برق آنها باید تامین شود.

\n\n

الهام بارگاهی با اشاره به این که ایستگاه های مکانیزه اتوبوسرانی بوشهر وضعیت مطلوبی ندارند، افزود: کولرهای و وضعیت نظافتاین ایستگاه ها که از محل عوارض شهروندان احداث شده باید ساماندهی شود.

\n\n

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری بوشهر گفت: نوار ساحلی بوشهر به عنوان یکی از معابر پرتردد این شهر و اتوبوس های درون شهری باید به اینترنت وایرلس (بی سیم) مجهز شود.

\n\n

مهرزاد آسایش افزود: فراهم آوردن اینترنت وایرلس (بی سیم ) در اتوبوس های شهری میل و رغبت شهروندان به استفاده از اتوبوس های شهری افزایش می دهد.

\n\n

وی یادآور شد: هم اکنون فرایند مناقصه 16 پروزه در دست اجراست و 12 پروژه نیز مراحل انعقاد قرارداد آنها در دست پیگیری است که این امر نشان پویایی فعالیت های شهرداری است.

\n\n

آسایش بیان کرد: در اجرای پروژه های شهری نصب روزشمار می تواند به نحو مطلوب تری شهروندان را در جریان زمان اتمام احداث پروژه ها قرار دهد.

\n\n

قایم مقام شهردار بوشهرگفت: تجهیز نوار ساحلی بوشهر به اینترنت وایرلس در دستور کار قرار گرفته و بزوی اجرایی خواهد شد.

\n\n

ایمان چارکی اضافه کرد: با اجرای این طرح به هر شهروند روزانه یک ساعت اینترنت رایگان اختصاص می یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر