جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ همزمان با ماه رمضان؛
فکرشهر: 183 کیلوگرم شیرینی غیر قابل مصرف، به ویژه زولبیا و بامیه، در کارگاه های قنادی شهر برازجان جمع آوری و معدوم گردید...
کد خبر: ۱۲۷۰۱
سه‌شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵

فکرشهر: 183 کیلوگرم شیرینی غیر قابل مصرف، به ویژه زولبیا و بامیه، در کارگاه های قنادی شهر برازجان جمع آوری و معدوم گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در گشت مشترکی که شبکه بهداشت و درمان با واحد بازرسی اتاق اصناف، اتحادیه صنف قنادان و تعزیرات حکومتی انجام داد، تعدادی از کارگاه های قنادی و شیرینی پزی های سطح شهر برازجان مورد بازدید قرار گرفت.

\n\n

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان دشتستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به بالا بودن مصرف انواع شیرینی در ماه مبارک رمضان ،این گشت مشترک به منظور کنترل و پایش کارگاههای قنادی و شیرینی زولبیا و بامیه ویژه ماه مبارک رمضان انجام گرفته است.

\n\n

سیده فاطمه حسینی افزود: این بازرسی ها با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان دشتستان و بازرسان اداره های مذکور در شهر برازجان انجام شده است .

\n\n

\n\n

وی اظهار داشت: در این گشت مشترک 8 کارگاه از نظر بهداشتی بودن محیط کار و همچنین تجهیزات و ابزار پخت شیرینی و رعایت بهداشت فردی مورد بازرسی و بازدید قرار گرفتند و مقدار 183 کیلوگرم شیرینی غیرقابل مصرف بویژه زولبیا و بامیه جمع آوری و معدوم گردید.

\n\n

حسینی خاطرنشان کرد: گزارشات این گشت مشترک توسط شبکه بهداشت و درمان دشتستان به اداره تعزیرات حکومتی ارئه و بر اساس قوانین موجود، جرائمی برای متخلفین صادر خواهد شد.

\n\n

این مسئول اضافه کرد : تا پایان ماه رمضان و طبق برنامه زمانبندی شده، گشت های مشترک دیگری از صنوف حساس مواد غذایی از جمله نانوایی ها، میوه وتره بار، آش فروشی ها، لبینات و فروشگاه های بزرگ عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر